lauantaina, helmikuuta 28, 2015

5/5


"Avaa tietokoneesi kuvatiedostot.
Valitse kansioista järjestyksessään viides.
Avaa se.
Valitse kansion viides kuva ja kerro tarina sen takaa."

Oon nähnyt tällästä 'haastetta' muutamassa blogissa vastikään ja halusin tehdä itekkin koska kuulosti hauskalta vaikkei kukaan mua nyt haastanut olekkaan. Vähän myös jännitti että mitähän sieltä kansioista oikein löytyy, vaikka tiesin että mitään kovin vanhoja juttuja luojan kiitos ei koska siirtelen ajoittain kuvia talteen ulkoselle kovalevylle ja tää konekin on otettu vasta kesällä käyttöön.

Tarina kuvan takana juontaa juurensa niinkin kauas menneisyyteen kun joulukuun alkuun. Oon hetki sitten saapunut Ko Samuille reilu vuorokauden reissaamisen jälkeen ja venailen venettä viemään mut Koh Phanganille, että olisin joskus siellä varsinaisessa määränpäässäkin. Tuolla istuskelin varjossa ja nautin kylmää juotavaa ja ihan vaan nautin olostani.

Melkein teki kipeetä kattoo kuvaa tälläsestä maisemasta, mutta ei hätää koska viikon päästä oon lähdössä Turkkiin, joten se hieman lievittää tuskaa! :D Tähän aikaan vuodesta kun säät siellä on vähän arvaamattomat niin en oikein tiedä millasta vaatetta pakata mukaan, eli otan vinkkejä vastaan jos teiltä sellasia löytyy!

 Haastan kaikki muutkin bloggaajat tekeen tän!

14 kommenttia :

  1. Minne päin turkkia oot menossa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei serkku ollut useasti siellä toivotaan että säät vielä suosii

      Poista
    2. Jooh, mä oon ollut kesällä siellä kahdesti ja sillon on ainakin ollut tosi kuuma :))

      Poista
    3. Odotan jo ostospostausta =)
      Ite olin viime kesänä ekaa kertaa ulkomailla turkin alanyassa (kun ei lasketa viroa ja ruotsia)

      Poista
    4. Juu sieltä on kyllä löytynyt aina vaikka mitä kotiinviemisiksi asti :)) Saa nähdä mitä tällä kertaa mukaan tarttuu, nyt en kyllä erityisemmin mitään ajatellut ostaa kuitenkaan :)

      Poista
  2. Etin äsken omista kuvatiedostoista ton viidennen kansion ja viidennen kuvan ja vastaan tuli jonkun random yhdenillanjutun kanssa otettu kännikuva. Meikit puoliks levähtäneinä naamalla ja niin sekavan näkönen, että huhhuh. En edes tiedä miks mulla on tollanen kuva tallessa. Ehkä en kehtaa ottaa haastetta vastaan. :D

    http://kukapelkaapallinaamaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua xD Aika paha :D Ei tollasia kuvia saa ottaa!!!! XD

      Poista
  3. no tähänhän on aivan pakko tarttua.
    lemmikkikuvia ehkä luvassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tartu ihmees, mulla ei paljoo lemmikkikuvia oo kun ei sellast löydy haha :D

      Poista
  4. Vastaan huomenna teille! Nyt oon liian humalassa :"3

    VastaaPoista
  5. Olin ite 15.3-> viikon viime vuonna turkissa ja ainoastaan ekana päivänä keli oli huono muuten oli päivisin bikinikelit, mutta iltaisin kyllä piti vetää farkut ja nahkatakki päälle. Onneksi alkoholi lämmitti hyvin iltaisin xD ihanaa reissua! Ja pakko sanoa vielä että ihana blogi ja ihanaa että päivität näin usein :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla että on meilläkin jotain toivoa! :D Ei nyt huvittais ainakaan päivisin mitää villiksiä ja pitkiä housuja pitää, illalla ei niinkään väliä! :) Ja kiitos kommentista!!! :))

      Poista
  6. HUOM VILJAMI! Poistin sun kommentin kun en halua erityisemmin tollasia kuvia täällä mainostaa :D Mutta siis joo en tosiaan kertonut siitä kisasta ikinä kai mitään blogissa mutta jos joku on kysynyt niin oon kyllä vastannu että juu olin kyllä siinä! Kaveri järjesti ne ja kysy haluaisinko osallistua ja niin menin sitte! :P

    VastaaPoista