keskiviikkona, helmikuuta 04, 2015

Asukuvia maanantailta

Tässä muutamat asukuvat maanantailta! Hymyä ei oikein jaksanu irrota kun olin jo aamusta asti kauhusta kankeena mielessä iltapäivällä odottava hammaslääkäri ja silmämeikkiäkään en sen takia uskaltanu hirveesti laittaa kun pelkäsin et vollotan siellä kuitenkin niin paljon :D



paita /H&M
housut /H&M
laukku /Michael Kors
kengät /Cascade

Kenkulit on uudet, ostin ne reissusta viime viikolla. Koitan tehä siitä jonkun yhteenvedon piakkoin!

ranneketju /eBaysta
kello /Glitter
sormus on jostain Expressions tai vastaavasta korukaupasta, en muista :)

Kaulaketjustakaan en enää muista mistä se on.

Hammaslääkärikään ei ollut paha, siellä tehtiin vaan ns hoitosuunnitelma ja otettiin röntgenkuvat suusta! Reikiä ei ollu, mutta hammaskivee on mitä poistaa. Lisäks hammaslääkäri sano, että tota mun etuhampaiden ientä vois muotoilla uudelleen jee! Siinä on siis sellanen ongelma et se vaan jotain 5 vuotta sitten jotenki muuttu ientulehduksen yhteydessä tosi ruman näköseks ja jäi sillain :D Niin ja smiley ei tietenkään sitä sit yhtään kaunistanu :D Mutta nyt on hyvä mieli taas ja ootan jo tavallaan innolla sitä seuraavaa käyntikertaa kun hammaskiven poiston jälkeen on aina niin puhdas olo suussa.

Mitä pidätte asusta? Entä onko teillä kellään näin pahaa hammaslääkäripelkoo? :D

8 kommenttia :

  1. On erittäin paha kammo! Monet tuntuu pelkäävän hammaslääkäriä sen takia että se sattuu. Mä taas pelkään sitä sen takia koska pelkään että tukehdun :D Mulla on tosi herkkä oksennusrefleksi ja sen takia se on yhtä tuskaa. Eikä mulle yksinkertasesti pystytä tehä siellä mitään kun en saa pidettyä suuta auki. Tuota röngeniäkin yritettiin aikoinaan ottaa, mutta eihän siitä mitään tullu :D
    Viime kerralla mulle määrättiin esilääkettä että vähän rentoutuisin mutta eipä se vaikuttanu mihinkään.. Seuraavalla kerralla on kyllä saatava vähän tujumpi annos, mielellään niin että on pää kunnolla sekasin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä oon kans miettiny et pakko varsinkin noihin reikien paikkaamisiin saada jatkossa jotai kunnon myrkkyä että on nuppi ihan jumissa, koska ite pelkään sitä vihlomista niin paljon, NIIN PALJON, ei oo mitään pahempaa tunnetta kun vihlominen :D

      Poista
  2. Mulla oli ennen ihan kauheat lapsuuden traumat hammaslääkäristä ja en uskaltanut edes ajatella hammaslääkärin varaamista, mutta jossain vaiheessa menin yksityiselle jossa mua hoiti hammaslääkäri joka oli erikoistunut lasten ja hammaslääkäri-pelkoisten hoitoon. Muilla hammaslääkäreillä en sitte ookkaan enää sen jälkeen käynyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kuulostaa hyvältä! Täällä onneks lomakkeella kysyttiin hammaslääkäripelosta ja laitoin rastia ruutuun KYLLÄ, että varmaan niille kuitenki tuttua että jengiä pelottaa! Tosi hyvä et oot löytäny noin hyvän :))

      Poista
  3. Mä en niinkään pelkää hammaslääkkäriä vaan vihaan sitä porann ääntä :D se on ihan hirveetä! Ja pelko on ehkä laantunu kun viimesen 2kkn sisään poistettu neljä viisaudenhammasta joista kaks ihan sairaalassa kun ne oli niin vammasessa asennossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huuuuuuh neljä noin lyhyessä ajassa! Apua! Mulla ei oo neljäs vielä tullu mut niille on onneks sillain tilaa että ei kuulemma vielä ainakaan poistaa tarvii! Onneks!

      Poista