sunnuntaina, helmikuuta 01, 2015

Sunday not so funday

Päivän kuva:


Viikonloppu vierähti taas hirveen nopeesti ja olikin itseasiassa varsin mieluinen. 

Onnistuin siellä reissussa pilaan mun hiukset ja neljä tuntia perjantai-illasta käytin niiden pelastamiseksi :D Siis mun kotikampaamossahan on nähty kaikki maailman hiusmokat harmaasta superläikikkään kautta kusenkeltaseen, mutta pinkki-vihreeraidallinen kuontalo oli jotain ihan uutta :D Ehdittiin nimittäin vähän käydä shoppailemassa ja ostin sitten muutaman kahen euron blondausainepaketin ja jossain mielenhäiriöissä aloin taiteileen niiden kanssa hotellissa kello 11 illalla :D En tiedä mitä edes yritin ja jossain vaiheessa kelasinki et mitähä mä olin ees tekemäs mutta jatkoin silti loppuun :D Ja nyt sit kun näitä parantelin niin näistä tuli liian pinkit ja oon masentunu.

Loppuillan käytin korulaatikon siivoilemiseen ja tein aika paljon poistoja. Mulla on ihan hirvee ongelma  noiden korujen kanssa koska mulla on vaikka mitä kivoja, mutta kun ne on tuolla laatikossa, ei niitä tuu ikinä käytettyä! :(


Lauantaina oltiin kattomassa taas lätkää, tällä kertaa HIFK-HPK ja pelin jälkeen riennettiin kavereiden tupareihin. 


Tänään kaupungille menossa räntäsateessa.

Käytiin iltapäivällä Oonan kanssa Henry's Pubissa siivillä pitkästä aikaa ja oli muuten hyviä. Jäin sen jälkeen hetkeks pyöriin vielä kaupungille ja ostin pari kivaa juttua, mutta niistä sitten vähän myöhemmin ehkä :)

Miten teidän viikonloppu on mennyt?

4 kommenttia :

  1. Nyt kannattais taas pikkasen vilkaista noita sun kulmakarvoja. Kynän jälki näkyy hassusti/rumasti, sen sijaan että näyttäisi kivan paksuilta nuo kulmat kuten ilmeisesi tarkoitus... Ettet ole kohta epic fail eyebrows -galleriassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla loppu normaali kulmakynä ja jouduin käyttään liian tummaa, mutta taidan kyllä olla viimesten joukossa epic fail eyebrows listalla :D

      Poista
  2. Siis violettipigmenttistä hiusta ku yrittää vaalentaa nii siinä tapahtuu joku jännittävä reaktio, joka tekee hiuksesta vihreen! Ja sitä violettia ei tarvii olla ku ihan vähän jossain piilossa värin alla, niin silti :S Iteki paraikaa kirjotan tätä kommenttia eilisen "vaalennusoperaarion" jälkeisessä helakan vaaleanvihreässä kuontalossa... ehh :D

    Ja pöh sun kulmat on ihan fine, ei mitään epic fail -matskua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eeeei! :D Mut vaaleenvihree voi olla kivakin! :D Niin ja kiitos! :D

      Poista