torstaina, helmikuuta 05, 2015

Uudet baltsut

Talvi on mun mielestä hyvää aikaa järjestellä kenkälaatikoita ja kattoo onko niiden sisältö sopiva tulevaa kevättä ja kesää silmälläpitäen. Nimittäin jos on jotain puutteita niin talvella saa edellisen kauden malleja aleista välillä hyvinkin huokeisiin hintoihin. Taisin jotain täällä aikasemmin mainitakkin et iteltä oli tiensä päähän tullu tai muuten nyt sattu puuttuun nudenväriset, konjait, sekä mustat (hopeilla ja kultasilla yksityiskohdilla) balleriinat. Nudenväriset Westwoodit vasta joku aika sitten shoppailinkin, mutta nyt saa listalta yliviivata konjakitkin 8)


Michael Korsin Fulton -balleriinat odottelee kevättä laatikossaan.


Ajattein ensin et jaksaako noita nyt ostaa, koska mulla on kohta suunnilleen kaikki vaan Korsia. Mut sit mietin et nää sopii niin täydellisesti yhteen sen mun ylisuosikin konjakin Hamiltonin kanssa, että turha tällästä asiaa on ees miettii. Enkä ois halunnu ottaa noita enää ollenkaan pois kun kerran ne laitoin jalkaan :D Michal Korsilla nyt vaan sattuu oleen suhteellisen edullisia ja ajattomia nahkatuotteita, minkäs sille voi :D


Mustat balleriinat kun vielä jostain taion niin sitten oon erittäin onnellinen.

Mitä pidätte kengistä?

10 kommenttia :

  1. On kyllä aivan ihanat kengät! Hyvä valinta! :)

    VastaaPoista
  2. Noi on tosi nätin malliset ja väriset. Mä en oo oikein koskaan tykännyt ruskeasta väristä, mutta viime vuosina oon huomannut tykkääväni nähkaisista jutuista ruskeana. Toki riippuu sävystäkin. Mä joskus haaveilin ruskeasta nahkaisesta nojatuolista. Vähän sellaisesta mitä vois olla jossain sikaribaarissa :D. Joskus ainakin laivalla törmännyt sellaisiin ja jossain muuallakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Ite taas rakastan tollasta konjakinruskeeta sävyä, se on jotenkin raikas ja sopii melkein kaiken kanssa! :) Tollanen nojatuoli kuulostaa muuten aika tyylikkäältä! :P

      Poista
  3. wau! mitä maksoi??:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne tais olla jotain 115 tai 113 e tai sinne päin, Spartooltako tilasin ja niitä jäi sinne vielä :)

      Poista
  4. EN PIDÄ.........No ei vaa :D Haluun ne mustat nii kovasti!! Pakko varmaa ostaa :D

    VastaaPoista
  5. Heips! Vastaako kengät ihan kokoaan ? Olen kans ajatellut tilata ja mun koko on 36, mutta olen aina niin laiska palauttamaan tai vaihtamaan mitään :D
    Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyl ne vastas mun mielestä, ei ainakaan ollu isommat kun mitä mainittu! :)

      Poista