maanantaina, maaliskuuta 09, 2015

eBaysta morjes

EBaylöytöjä taaaaas! Mulle tuli viime viikon alkuviikosta muutama paketti ja olin ne ehtinyt jo kuvaamaan ja sitten perjantainakin tuli pari juttua ja kun nekin kuvasin samantien niin ajattelin nyt näistä ajottaa postaukset tähän mun loman ajaksi. Niin eipähän tarvi ihan kuukautta venailla uutta eBaylöytöpostausta ja täälläkin on jotain sillä välin :)

Sailor Moon -kissasukkikset :D Nää on siis ihonväriset sukkikset perseestä ja reisistä ja sitten tosta vähän polven yltä varpaisiin asti valkoset ja sit näissä on tollaset kissannaamaprintit. Kuvastakin jo huomaa ettei ihan hirveen laadukkaat oo, kun toi kuva tollain "hajoilee". Niin ja huomautan et sellasta mielipidettä en hyväksy että mun reidet olis liian läskit noihin :DD Nää tuli vastaan kun etin jotain hienoja legginssejä ja makso ehkä 3e niin pakko-ostos.

Pität, vaaleenpunaset "silkkihanskat" :D Näille on mulla mielessä ihan oikeesti yks käyttötarkotus (ei mikään perverssi, oikeesti! :D), mutta siis ihan sillä halusin jakaa tän löydön teidän kanssa, et tälläsiäkin sieltä tosiaan löytyy ja monissa eri väreissä jos on johonkin tarve. Vaikka ens vuoden vanhoja ajatellen tai muihin tanssiaisiin! Ja tosiaan siis ei maksa juuri mitään.

Kolmen sormen sormus, kullanvärinen ja noissa väleissä on vaaleenpunaset "huurteiset" timangit. Oon hukannu mun kaikki sormukset niin pitää osta vähä lisää niitä.

Paketti pikkusormuksia. Ihan samanlaiset designit (mutta vähän heikkolaatusemmat) kun siinä H&M:n paketissa, joita oon jo ehtiny 2 (pakettia = 14 sormusta) hukkaamaan :"""""d

Mitäs tykkäätte löydöksistä?

6 kommenttia :

  1. Iiiik, miten suloiset noi Sailor Moon sukkikset! Mä niin rakastan Sailor Moonia! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne on hauskat :D Ite katoin joskus pienenä sitä kanssa ja se oli ihan mun suosikki :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Joo :D Haluaisin jo käyttää noita mut en vielä tarkee :D

      Poista