tiistaina, maaliskuuta 03, 2015

Päivän asu 270215

Mun hiusten latvoihin osuu valo jotenkin mielenkiintosesti näissä kuvissa, ei ne oikeesti tollaset vaaleenkeltaset oo :D Oikeesti!

Tässä vain viimeperjantain asu!

Olin vasta suorimassa itteeni kuntoon kun hovikuvaaja alkoi jo räpsiä! :D

Toppi on taas näitä thaimaantuliaisia, mun mielestä tollaset vähän löysähköt printtitopit vaan on tosi kivoja ja tälläseen casual friday meininkiin ne sopii ihan hyvin kun muuten nätisti asustaa. 

neule /H&M
toppi /Thaimaasta
housut /Mexx
laukku /Michael Kors
avokkaat /Guess

Mulla oli tuona aamuna hammaslääkäri ja vahingosta viisastuneena tajusin lähtee tällä kertaa sinne ilman silmämeikkiä ja hutasta ne vasta sen jälkeen naamariin :D Nimittäin edellisellä kerralla mulla oli ihan vähän vaan ripsiväriä kun arvasin silmien vuotavan taas sen kirkkaan valon takia... Se vähäkin oli selkeesti liikaa kun ne kaikki oli pitkin lärviä session jälkeen ja sain siivoilla niitä hammaslääkärin vessassa aika pitkän tovin :D Nyt kelpaa taas hymyillä kun hampaat on puhtaat :3

Mitäs pidätte asusta?

4 kommenttia :

  1. Ah, mä vaan taas ihailen tuota sun laukkua. Ehkä mä jo viimein voisin hankkia sen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyl sun selkeesti täytyy se käydä itelles hakemassa! :D Oikeesti paras ja käytännöllisin ikinä!

      Poista