perjantaina, huhtikuuta 17, 2015

C U

Siitä on vasta kuukauden päivät kun oltiin siellä Turkissa, mutta musta on sen jälkeen tuntunu vaan entistä enemmän et oon loman tarpeessa :D Vaikka tässä kuukauden aikana on tapahtunu kaiken näköstä kivaakin, iso osa arkee on ollu ajoittain perseestä. Siin vaihees kun aattelin et vois jo riittää, jouduin vielä todistaan omin silmin ihmisen kuoleman keskellä kirkasta päivää ja sit menin porukoille käymään ja sielläkin varmaan vaan pahotin kaikkien mielen mun tylsällä käytöksellä. Kaiken päälle oon ollut enemmän tai vähemmän kipeenä esim flunssa ja kurkkukipu vaikka miten pitkään. Ei kivaa!

Shoppailin pari päivää sitten äkkilähdön Rodokselle ja lähen tänään iltapäivällä viikoks sinne lepäileen! Kohteelta en odota mitään ihmeellistä, olisin halunnut ehkä jonnekkin muualle (edes Kreikan sisällä), koska oon käynyt joskus Falirakissa (joo varmaan 20 vuot sit lol) mut oikein muuta sopivaa ei ollu nyt tarjolla. Ainoot suunnitelmat matkalle on ihailla ja kuvailla maisemia, levätä ja lämmitellä :D Juhlittuakaan tuskin tulee, koska oon reissussa yksin kun tää tuli niin lyhyellä varoitusajalla.

Pari kuvaa vielä Antalyasta.
 
Konetta mulla ei oo mukana tietenkään, mutta muutaman kivan jutun oon tänne ajastanut, että koitetaan pärjäillä niiden kanssa :,3

6 kommenttia :

  1. Voispa itekki lähtee vaan tollee yhtäkkii! :D Mut töiden puolesta ei mitenkää mahdollista, iha tyhmää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei ihan kaikkialla näin lyhellä varoajalla lomia heru, mä onneks sain järkyttyy hommat sillain et pääsin lähteen nyt ku kukaan ei oo lomalla kun ei varsinaisesti ees oo lomakausi päällä! :D

      Poista
  2. Oikein ihanaa rentouttavaa lomaa ja matkapostausta odotellen =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos ja varmasti tulee, ehkä jopa useampi! Kuka tietää! :)

      Poista
  3. Ootko ennen ollut yksin reissussa? Olis kiva itekkin joskus mennä yksin mutta tuntuu että vois tulla tylsää vaikka oonkin suht vitsikäs ihminen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin siellä Thaimaassa periaattees seikkailu ja sit Ruotsis ollu yksin mut en kyl enempää :D tähän asti ei oo kyl yksin tarvinnu hengailla missään jos yhtään seura kiinnostaa XD aina saa seuraa :) hengaan täs 50v Helenan, 57v Raijan ja 68v Penan kanssa parhaillaan :D hyvää seuraa, vaikka vastaankin blogin kommentteihin äkkiä koska wifi XD

      Poista