keskiviikkona, toukokuuta 13, 2015

Toukokuun LivBox

Oon lueskellut aina ajoittain muutamista blogeista näitä livboxien unboxaus juttuja ja päätin tossa kuukaus takaperin et tilaan nyt vihdoin itellekkin sellasen. Sisältöhän on aina ylläri, mutta niistä on näyttänyt löytyvän aina kaiken näköstä kivaa uutuustuotetta ja sisällön oon kuvien perusteella arvioinu olevan kuukaudesta toiseen hintansa väärti. Jaksoin hakee paketin postista vasta eilen, mutta oon onneks välttynyt spoilereilta, joten päätin dokumentoida laatikon availemisen ihan perinpohjin.





No, sisällön sitten levittelin tohon, enkä jaksanut yksitellen mitään kuvailla.

Tällästä sieltä siis löytyi:


- Nivean huulirasva joka tuoksuu kookoksiselle. En osaa täysin nimetä tuotetta, joka tuoksuu ihan samalle, mutta tuoksu vei mut ajatuksissa siihen kesään kun oon menossa seiskaluokalle. Mun huoneeseen, kirjotus/meikkauspöydän ääreen kirjottelemassa jotain diippiä sellaseen Suosikki -koulukalenteriin :D Mul oli Nokia 3310 violetteine kuorineen istumassa siinä pöydällä vieressä Europehousen puhallettavassa nojatuolikännykkätelineessä ja kuuntelin radiosta parhaillaan NRJ:tä. Mitä vittua. Tää meni nyt ihan ohi aiheen. Sen verran vielä, että mulla tosiaan saattaa tulla hyvinkin tarkkaan jotain hetkiä/muistoja mieleen ihan vaan jostain tuoksuista. Esim kuten tästä nyt. Niin ja joo, tää oli hei kiva, mulla olikin yöpöydän laatikosta huulirasva just loppumassa.
- Doven näytekokoinen suihkugeeli. Ihan jees, näitä näytekokoja tarvii aina esim uimahallilla tai minimatkoilla.
- MaxFactor Colour Elixir huulipunakynä. Ihan kiva joo mut taas tollasta vadelman/kirkkaanpunasta sävyä, aina vaan sellasia joka puolella. Ois voinut olla joku muu mielummin.
- MaxFactorin teroitin kynää varten tietysti.


- Tollasia koko kynnen tarroja (en käytä).
- Lumene Natural Bronze Shimmering BB Body Lotion. No niin, heleyttävä BB vartalovoide siis. Vasta mulla loppu tästä se vähän niinku naamaversio ja sehän tosiaan on ollu yks ihan mun suosikkituote. Testasin tätä käsivarteen ja vaikka ehdin jo pahoin säikähtää niin luojan kiitos tää ei oo mitään suoraruskettajan tyyppistä vaan käytännössä tota naamajuttua, mutta vaan ruumiin nahkaan sopivassa muodossa. Jättää tosi kauniin hehkun. Luulen et tän kans tulee lotrailtua kun shortsikelit alkaa.
- La Roche-Posay Thermal Spring Water. Mul ei oo mitään käsitystä mikä tän funktio on, eikä pakkauksen kyljessäkään sanottu muuta ku ettei saa käyttää muuhun ku mihin toi on tarkotettu (joka siis on yhä mysteeri). Pakko googlailla ennen kun tekee kummempia johtopäätöksiä, mut vielä en jaksanut.

En nyt oikein tiedä mitä mieltä oon tästä sisällöstä sitten. Ihan jees joo, en olis varmaan ikinä ostanut näitä tuotteita kaupasta eli sinällään kiva päästä kuitenkin testaamaan, hintaa kun laatikolla oli ehkä sen 15 e niin tavallaan ei oo ees paha, koska nää on sit toisaalta sellasia mitkä tulee todennäkösesti käytettyä. Voi olla, että tilaan boksin toisenkin kerran tai sitten en. Nyt on hankala tehdä mitään analyysia :D

Tilaatteko te LivBoxeja? Mitä tykkäsitte tän kuun sisällöstä?

12 kommenttia :

  1. En tilaa, mutta joskus aikaisemmin voitin yhdestä blogista Livboxin 3kk pätkän. Muutamia kivoja tuotteita löytyi silloin niistä. En oo vähään aikaan ees kattonu millaisia tuotteita Livboxissa olis. Sillon alussa tuli joka kuukausi katsottua Livboxin sivuilla mitä boksit sisältää :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon nähny vaan blogeista yleensä noiden sisältöjä! Vähän kiva toi 3kk pätkä, se on ihan ku ois synttärit joka kuukaus ku tulee ylläripaketti! :D

      Poista
  2. Mulle on tullut melkein alusta alkaen ja tän kk oli ihan ok,mut ei aiheuttanu mitään riemun kiljahduksia

    VastaaPoista
  3. Hei siinä lapussa kyllä lulee mikä tarkoitus tolla La Roche-Posaylla on, huomasitki kyl varmaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En huomannu xD Mut nyt näist kommenteist onneks selvis :D

      Poista
  4. Toi vesisumupullo on kasvoille tarkotettu :) Kiinnittämään vaikka meikkipohjan puuterin jälkeen, että iho näyttää kuulaalta. Pysyvyys on myös parempi sen jälkeen. Jos koko päivän on huitelemassa sama meikki kasvoilla, niin voi raikastaa naamaa tällä aina välillä. En enää osaa olla ilman! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eli siis käytännössä aika sama kun toi Macin Fix+ joka multa jo löytyykin! Ihan kiva tuote siis kyllä :))

      Poista
  5. Mulla tuli samanlainen boksi kuin sulla, kynsitarrat vähän erilaiset kyllä :). Oon tilannut varmaan muutaman vuoden jo bokseja ja ne ovat kieltämättä parantuneet viimeaikoina, vaikka hintakin on kyllä sen muutaman euron noussut :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa voiko niissä olla eri juttujakin! Iha hauska jos vähä vaikka just jotku sävyt vaihtelee ettei kaikilla oo välttämät iha täsmälleen sama sisältö :)

      Poista
  6. Oon ihmetelly miks sun kuvat on nykyään niin huonosti rajattu, nii nyt hokasin että Bloglovin rajaa kuvat coolisti neliöiksi keskeltä kuvaa ja koko kuva näkyy vaan klikkaamalla se auki. Käytössä iPad, ihme ongelma :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omg! En ite käytä mitää noit bloglovineja tms nii en oo tienny koko asiasta! Hyvä että sanoit :)

      Poista