tiistaina, kesäkuuta 30, 2015

HML

Matka kohti yötöntä yötä alko mulla jo keskiviikkona kun suuntasin suoraan hommista mun entiseen asuinkylään Hämeenlinnaan, jonne oltiin sovittu jokavuotiset suurtreffit entisten duunikaverien kanssa. Hämeenlinnassa nyt ei koskaan mitään jännää tapahdu, eikä siellä mitään kuvaamisen arvostakaan oo, mutta mul on sellane fiilis et pakko tääkin etappi on täällä jotenki jakaa ettei täs päiväkirjas lähetä hyppiin sivujen yli.

Asemalla mua vastassa odotteli Emmi ja Petri. Eipä siinä ehtiny kun käydä vähän siistiytymässä kun lähdettiin suuntaan sinne 'uudelle' (onhan se kai siinä jo vaikka mite kaua ollukki?) kauppakeskukselle syömään ja juomaan ja odotteleen muita saapuviksi.


Vähä koiraselfiee Siirin kanssa :,3


Ihana pieni hauvavauva joka kävi meitä moikkaamassa.


En enää muista mikä ton ravintolan nimi oli, siinä oli yhteydessä joku kinkkirafla. Ruoka oli ainakin mulla iha jees. Siitä jatkettiin ex Tavastia Bankin (en muista mikä sen nimi nykyään on) kautta vanhaan kunnon No Lifeen, jossa olin ite käyny viimeks vissii 6-vuotta sitten :D


Aamulla olikin kiva pakata uudelleen kun olin normaaliin tapaani kääntäny heti kaikki matkatavarat ympäri lattiaa.
Hyvä ilta ja oli kiva nähdä taas kaikkia ihania ja vaihtaa kuulumisia ja kuunnella uusimmat juorut :3
Vuoden päästä sit uusiks taas?

2 kommenttia :

  1. Perinnereissut kunniaan ;) Mulla on kans tuo Tuska jokavuotinen perinne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Millanen oli Tuska tänä vuonna? :P Perinnereissut on huikeita :D

      Poista