keskiviikkona, heinäkuuta 15, 2015

Äidin kanssa Helsingissä

Ihanan lapsellinen otsikko jotenki :D 

Viime viikolla vietettiin äiten kaa sellasta äiti-tytär-laatuaikaa kun se tuli tänne poikkeemaan ja kaikenlisäks ekaa kertaa tän kahen vuoden aikana mitä mä täällä oon asunu. Heh :D 

Mitään erityisiä suunnitelmia päivän varalle ei tehty kun aika oli rajallista, ainoo toive sillä oli että voitas mennä Olympiastadionin torniin ja sinne me sit mentiinki.











Keli oli harmillisen harmaa ja vettäkin ripsi taivaalta, mutta mentiin nyt sitte tonne ihaileen maisemia ja tovi tuolla vierähtikin.

Seuraavaks kohteeks otettiin Linnanmäki, joka tornista bongattiin.




Linnanmäellä käytiin vaan siinä näköalalaitteessa ja vähä ihmeteltiin, ei sen kummempia.









Sieltä me jatkettiin syömään ja sit tietysti mun piti kotiakin äitelle esitellä. Aika meni niin hirveen nopeesti, ettei ehditty ees mitään muuta tekeen :D 2/3 sporalla kun kuljettiin niin siinä pääsi onneks kätevästi vähän ikäänku kattoon maisemia kun ne kiertää sillain mukavaa reittiä :D 

Jos ilma ois ollu kivempi niin mulla ois ollut paljonkin juttuja ja paikkoja mielessä mitä näyttää, mutta ne saa jäädä sitte toiseen kertaan :3

Onko teillä näillä suunnilla asuvilla jotain tiettyjä paikkoja, joita tykkäätte kauempaa tuleville vieraille näyttää? 

Entäs te jotka asutte muualla, onko teillä jotain sellasia mitä haluaisitte käydä katsomassa? Vai meneekö vaan shoppailuksi? :,3

2 kommenttia :

  1. Mä yleensä pakenen pohjoseen mökille ja olen vain siellä tai sitten kotikotona :D Pakkohan se on muutamaa hyvää ystävää nähdä, mutta shoppailuksi se ei ainakaan noilla pikkupaikkakunnilla mene ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh! ;D Mäki tässä suunnittelen parhaillaan et millon lähtis taas Tornioon, viime kesänä kun ei tullu käytyä ollenkaan :,(

      Poista