torstaina, heinäkuuta 16, 2015

Heinäkuun LivBox

Varmaan ootte jo muista blogeista ehtinyt tän kuun Livboxin sisällön ja arvosteluita lukemaan, mutta laitan nyt omanki lusikkani soppaan ja teen tälläsen myöhäsen unboxauksen.

Heinäkuun värinä oli vihreää.

No ite en inspiroidu kiitos.

Offtopiccina, luonnonkosmetiikka on mulle sellanen juttu josta en jaksa innostua. Itseasiassa mua vähän harmittaa kun etin netistä vaikka jotain kosmetiikkaan liittyviä juttuja ja aina google ehdottaa blogeista jotain luonnonkosmetiikkajuttuja jotka ei mua tod kiinnosta ja sit vaan masennun :D 

Takas sit aiheeseen.


Tältä näytti heinäkuun boksin sisältö.


1. ACO kosteuttava päivävoide normaali/sekaiholle. Tästä mä itseasiassa ilahduin, koska tarvitsinkin uutta kosteusvoidetta. Ostin sen sinisen Nivean purkin vasta kun muistin sen jotenki erilaiseksi ja totesin sit et enhän mä voi sitä käyttää, se on ihan liian paksua mun mieltymyksiin. Sillekin onneks löytyy käyttöä varmasti, nimittäin sitä voi käyttää hyvin kosteuttavana naamiona tai sitten esim. nahkaisten käsilaukkujen hoitotuotteena.

2. Schwartzkopf Essensity shampoo ja hoitoainenäytteet. Menee uimahallikäyttöön sopivan kokonsa vuoksi.

3. Lumene jalkavoide. No enpä erikseen mitään jalkavoiteita oo ennen käyttänyt, mutta taidanpa nyt ainakin testata sitten. Eiköhän tämäkin käytettyä tule.

4. La Roche-Posay kosteusvoidenäyte. Käytän varmaan käsirasvana tai sitten otan jollekkin reissulle mukaan, ei tolla rasvaa koko ihoo tälläne lotraaja kun kerran :(

5. Klorane kuivashamppoo. Kätevä pikkukoko matkalle tai käsilaukkuun.

6. Hula välipalapatukka. Eh... En voi syödä koska tässä on maapähkinöitä ja mun kurkku alkaa kutiseen niistä niin pahasti :D


Sit mä kirjauduinkin livboksin sivuille ja keskeytin tilaamisen.

Tälläset boksit muuten on ihan hauska idea ja oon kuullut et jotku tilailee saman tyyppisiä kuukausittaisia ylläribokseja ulkomailta? Onko teillä kokemusta noista ja jos on niin voitteko jakaa tähän kommenttilaatikkoon jotain vinkkejä et mistä/millasia kannattas tilata ja millasia on ollut? Mua nimittäin kiinostais kyllä, mutta musta tuntuu et nää livboksin jutut ei oikein vastaa mun tarpeita/kiinnostuksenkohteita. Voisin maksaa boksista enemmänkin jos siellä olis jotain vähän muuta, en vaan oikein osaa selittää et mitä.

Kertokaa kokemuksianne tälläsistä bokseista tai oma mielipiteenne tän kuun livboksista!


11 kommenttia :

  1. Ihan ok boxi ja hiukan erinlainen kuin sulla =)
    Dzinni kirjoitti hiljattain erinlaisesta boxista linkkaan tähän jos haluut käydä kattoon http://dzinninajatuksia.blogspot.fi/2015/07/vahan-tuntemattomampi-yllariboxi-ja.html ja moni tilaa tätä http://www.lookfantastic.com/home.dept

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan kiva että ne on vähän erilaisia ettei kaikille tuu samaa :)

      Pitääkin käydä tsekkaamassa noi linkit, kiitos! :))

      Poista
    2. Eipä kestä ja mielelläni seuraan jos päädyt tilaan jotain erikoisempaa boxia =)

      Poista
    3. Noista lookfantastic.comin boxeista tulee monasti tarjouksia, kuten nyt oli kaksi boxia yhden hinnalla. Voin kertoa, että kahdesti tarjoukseen haksahtaneena en ole saanut alennusta, enkä myöskään vastausta siihen, miksi. Erittäin epäluotettava palvelu, enkä voi suositella.

      Poista
    4. Omg! Kuulostaa hävyttömältä :O Miten ne tolleen voi tehä :D Siis ja sit ei ees vastaa kyselyihin vai sieltä? No taidanpa jättää tilaamatta sitte :(

      Sellastakin vois olla hauska koittaa mitä vissiin jotkut harrastaa, että sovitaan joku tietty summa jolla kumpikin kerää toisilleen ylläriboksin ja sitten ne lähetetään/vaihdetaan :D En vaan tiedä miten tollaseen pääsis messiin :D

      Poista
    5. Mua vois kiinnostaa tommoinenkin! Varastoissa on kaikenlaista kamaa, joita voisi lahjoitella poiskin tai vaihdella.

      Poista
    6. Niimpä, mulla on vähän sama juttu :) Täällä tollanenki on vaan sinällään perseestä kun postarit on niin törkeen hintasia! :(

      Poista
  2. Mulle tuli ton ACOn rasvan tilalla Neutrogenan kasvojenpuhdistusvaahto, mieleisempi mulle :) Mäkin pelkäsin kovasti tätä boxia, kun en ehtinyt peruuttaa tätä kuuta. Luonnonkosmetiikka ei vetoa myöskään muhun yhtään. Boxi lähti myös heti peruutukseen nyt taas, ehkä muutaman kuukauden tauon jälkeen sitten taas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa toiki kuulostaa tosi kivalta toi puhdistusvaahto, hyvä ettei mulle tullu sitä koska mulla on vielä puolet edellisestä jäljellä ja sit ostin tarjouksesta sen Garnierin miselliveden jota meinaan kokeilla seuraavaksi! :3 Kiva kuulla että on muitakin tyyppejä joihin toi luonnonkosmetiikka ei nappaa, luulin et oon varmaan ainoa :D Pitää lueskella muiden unboxauksia jatkossa ja jos alkaa näyttään taas kivoilta niin ehkä sit itekki tilaan kans :)

      Poista
  3. Toi la roche posay on kasvoille,apteekki tuote todi hyvä! Niinkun se putsarikin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks siinä luki sitte body :((( No käytin sen nyt ihon nahkaan :D

      Poista