keskiviikkona, heinäkuuta 01, 2015

Himosjuhannus 2015

Alunperin meidän oli tarkotus lähtee Emmin kanssa Himokselle telttaileen, mutta meille järjestykin sitten paikat mökistä.

Pysähdyspaikalla törmäsin tähän kaveriin ja ku sanoin sille tän "etana etana näytä sarves" -jutun niin se kääns mulle selän?

Mukana mulla oli sellanen melkein 10 vuotta vanha pokkari kuvausvälineenä kun parempaa kameraa en uskaltanut mukaan ottaa, sekä sit tietty puhelin joka itsessään ja sen laturi on vähä sellasia että ne lataa miten sattuu tai sitten ei lataa ja välillä olinki kokonaan ilman puhelinta kun se ei suostunu lataamaan. Tässä varsin kuvaavia räpsyjä matkalta ilman tarkempia selityksiä :D








Mökillä oli varsin sekalainen seurakunta, mutta ihan mielettömän hyviä tyyppejä eikä mitää fakebitchejä ja hyvin tultiin juttuun kaikki. Oli siis niin huikee juhannus, että sitä on mahdotonta ees kuvailla. Eikä vähintään siks, että keskiviikosta sunnuntaihin mun rakkaimman Emmin seurassa. Sellane 15 000 kilometrin välimatka vähä rajottaa noita meidän tapaamisia, mutta sit kun nähdään niin ei oo mitään parempaa.

Vaikka Juhannus 2015 alkaa oleen jo historiaa niin kertokaa toki miten te vietitte teidän juhannuksen! Olitteko mökillä vai kaupungissa? 
Oliko joku muu Himoksella?

6 kommenttia :

  1. Yleensä ollaan oltu pohjosessa juhannuksena,mut tänä vuonna ihan kotosalla.Jää pohjosen reissu välistä ku poika tekee tuloaan =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se onkin hyvä syy jättää reissu tekemättä :P

      Poista
  2. Miten sä oot vasta näin myöhään herännyt tohon pikachu ym anime fanitukseen? Olit todella kaunis sinkkulaiva aikaan, mistä halu muuttaa tyyliä japani fanitukseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa tekeekö mun official himosjuhannus 2015 -paita musta jonku animefanin XD Mun mielestä mun normaalissa bleiseri-kynähametyylissä on japanifanitus aika kaukana :D

      Poista
  3. seurusteletko enää?

    VastaaPoista