maanantaina, heinäkuuta 20, 2015

Lauantain koruostokset

Heräsin lauantaiaamuna tosi aikasin ja koska ei ollut oikein mitään tekemistä niin odotin iha kuumeessa että kaupat aukeis nii pääsis vähä kattoon jos löytys jotain kivaa. Oli mulla siis jotain mitä oikeestikkin piti taas ostaa - hiusväriä jne, mutta pakko tietty kattoo samalla kaikki peruskaupat läpi.
Koska päivälle ei ollu mitään suunnitelmia, päätin lähtee sit Itikseenkin vielä normikierroksen päälle. Tykkään käydä Itiksessä välillä kun siellä on kaikki saman katon alla ja muutama muu lisää niin ei tarvi ravata paikasta toiseen. Lisäks siellä on aleaikaan jotenki enemmän kaikkee kun tietysti porukka tulee keskustaan aleshoppaileen, sillon mun on hyvä aika lähteä sinne :)

Tällä kertaa pakollisten tarpeiden lisäksi mukaan jäi pääasiassa koruja alehyllystä. Kuten miljoona kertaa aiemmin oon maininnu, en shoppaile käytännössä ikinä koruja normihinnoilla vaan tilailen kaiken eBaysta tai sitten alehyllyistä poimin. Korut, varsinkin sormukset on mulle sellasta kertakäyttökamaa että sitten ärsyttää kun niitä alan hukkaileen.

Itiksen Gina Tricot oli oikee kultakaivos. 

1. Kuuden paketti midi ja normisormuksia kullanvärissä. Aivan ihania. Midisormukset hukkaan aina ekalla käyttökerralla :D 3,90e.

2. Kultanen kahen sormen ristisormus. Tällänen mulla on jo ollutkin ja hukattu ja kaks hopeista sama juttu :D Olin ilahtunu, että tota löyty vieläkin, koska ekan tollasen oon ostanu vuosia sitten ja tykkään tosta edelleen! 2,10e.

3. Hopeinen helmi-tuplasormus. 2,10e.

4. Ruusukulta - kulta - hopea -niittisormukset. Tykkään :,3 2,4e.

5. Sokoksen aleista iso We Care Iconin puuterivippa 2,5 e. En kyllä käytä ikinä tälläsiä, mutta onhan tää nyt koristeenakin vähintään ihastuttava.

Alehinnat oli mun mielestä hyvinkin kohtuulliset ja oon tosi tyytyväinen :)

Pitäiskin toteuttaa pikkuhiljaa se postaus suosikkikoruistani.

Mitäs tykkäsitte ostoksista?

2 kommenttia :