lauantaina, heinäkuuta 11, 2015

Loisteessa

Viime viikolla yhtenä päivänä vietettiin Oonan TYTTÖAIKAA, käytiin sushilla ja kattomassa Magic Mike XXL ennakkonäytöksessä ja sen jälkeen mentiin vielä vähän terdeileen kun keli oli hyvä eikä kotiin ollu kiire.

Oonan kanssa me käytiin aikoinaan kattomassa se ensimmäinenkin. Mun oli ihan pakko kattoo oikein täältä blogista et millon tälläst on tapahtunu kun muistin et jotain tänne oon kirjottanut :D Vähä järkytyin ku totesin et siitähä tulee syksyllä jo 3 vuotta.... Niin se aika rientää :D 


4.10.2012 oon kirjottanut blogiin näin:

"Illallisen jälkeen siirryttiin Plevnan puolelle kattoon paljon hehkutettu Magic Mike, josta en taas tienny etukäteen yhtään mitään :D Mä oletin siis elokuvan kertovan jostain taikurista. Tiesin, että siihen liittyy jotenki tälläset erilaiset "rooliasut" ja vähä mietinki, että mitä joku taikuri tekee tän tyyppisillä rooliasuilla, mutta en jaksanu vaivata päätäni sillä sen enempää. Oona sano mulle kyllä jossain vaiheessa jotaki miesstrippareista, mutta naurahdin vaan ja jotenki ohitin koko kommentin läppänä. Kun tää juoni alko selveneen niin ekana iski kauhu, että tää on varmasti ihan floppi ja miten tästä aiheesta voi saada edes elokuvaa."

:D

En tee tänne mitään spoilereita, arvostelen tän sit taas ens kuun alussa :D

Mentiin Loisteen kautta Lasipalatsin laiturille. Tässä muutama kuva, mitä räpsäsin yläilmoista.






Olen ihan vaalea.

Kuu siellä möllöttää. Tässä kello taisi olla jo jotain 10 tai 11.

Hyvä elokuva oli kuitenkin, suosittelen katsomaan!

Onko teistä joku ehtinyt jo nähdä ton?
Mitä piditte?
:D

4 kommenttia :

  1. Kaunotar! Mistä tuo ihana paita on? :)

    VastaaPoista
  2. MAAAA-HHHHH-TAAA-VAAA LEEE-FFF-AAAhan se on! Heinäkuun leffa-arvosteluja ootellessa.. :DD Sulla on tosi kiva blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha!!! :D Joo se oli NIIN HYVÄ! :D Ja Kiitos!

      Poista