sunnuntaina, heinäkuuta 12, 2015

Päivän asu 030715

Tuntuu ihan oudolta kun pitkästä aikaa on niin paljon asiaa, että jotenkin nää postaukset tulee ihan jälkijunassa kun en viitti kuitenkaan kahta päivässä pistää, koska sit välillä tulee niitä inspiraatiokatkoksia kun ei oo mitään asiaa tyyliin viikkoihin. 

Tässä ihan tavallisen päivän ihan tavallinen asu viimeviikolta jo.

Taas toi velociraptor yrittää sabotoida mun asukuvia, tällä kertaa iski Hello Kitty -sensuuri.

paita /Lindex
hame /Monki
laukku /Michael Kors
balleriinat /H&M

Aurinkolasit on sieltä Rodokselta keväällä ostettu ja kaulakoru eBaysta.

Tykkään asusta, väriyhdistelmä miellyttää.

Mitä mieltä te ootte asusta?

8 kommenttia :

  1. Muuten kiva asu, mutta toi rööki kädessä on ihan kauhea. Ei tule mielikuvaa tyylikkäästä ihmisestä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näätkö että mulla ois joku tarve antaa sellanen mielikuva jengille?

      Poista
    2. Mä komppaan silleen että sosiologisissa tutkimuksissa mm. tupakka liittyy yhä enemmän alaluokan tapakulttuuriin ja me ei ehkä erheellisesti sijoiteta suo sinne, mut ehkä se tulee taas muotiin ja ootkin eellä aikaas ja trendisetteri - not / :=((

      Poista
    3. XD Oon nyt onneks vähentäny aika paljon, koht varmaan lopetan kokonaa :3 Töissä tulee vaan poltettua kun muutkin polttaa :3

      Poista
  2. Mua miellyttää kans väriyhdistelmä ja tulee heti kesäfiilis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh joo :P Kun vaan ois kesäkelitki vielä :D

      Poista