lauantaina, heinäkuuta 18, 2015

Tän hetken lempparikynnet


Mul on ollu nyt pidempään sellanen kausi et en tykkää yhtään pitää kynsissä mitään värikkäitä tai tummia kynsilakkoja. Ainoot mitä oon sietäny viimeaikoina on ollu jotku hempeet vaaleenpunasen tai nuden sävyt. Sit mua alko ärsyttään yhtenä päivänä yli kaiken se niiden lakkojen kiiltokin ja juoksin äkkiä kauppaan ettiin jotain mattalakkaa millä pelastaisin päiväni :D

Tän hetken lempparit on siis nudet mattakynnet.

Näissä kynsissä pohjalla on kolme kerrosta We Care Iconin lakkaa ja päällä kaks kerrosta Goshin mattapäällyslakkaa.

Sävy on True Nude Pink. Näitä oli tarjouksessa Sokoksella vaan 2,50e nii ostin, mutta en oikein tykkää kun tää ei oo tarpeeks peittävä mun mielest kolmellakaan kerroksella.

Mitäs tykkäätte?

Millaset kynnet teillä on tällä hetkellä tai millasista pidätte?

6 kommenttia :

  1. Mulla tällä hetkellä neonkeltaista ja pinkkiä kera glitterin,vaik nämä menikin pilalle en jaksanu uutta lakkausta tehdä nyt.Poika ei kauheesti masussa tykkää nii oon harvemmin nyt lakkaillu =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :P Joo ei kannata jos se ei tykkää! :D Kyllä sitä sitte myöhemminki ennättää! :)

      Poista
  2. Nude matta kuulostaa mielenkiintoiselta ja näyttääpä vielä hyvältäkin! Pitää kokeilla! Mä aina palaan kirkkaan punaiseen, mun luottolakkaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa koittaa! :) Mäki tykkäsin ennen pitää paljon kirkkaanpunasta, nyt se tuntuu taas tooooosi etäiseltä! :D

      Poista
  3. Mulla ei kynnet kasva ihan älyttömän pitkiksi, mutta nyt niissä on ihan ok pituus kuitenkin. Ja ärsyttää, kun ne alkaa kasvaa alaspäin jos on jo "liian" pitkät.

    Mä oon kateellinen sellaisille joilla on se sormessa oleva kynsiosuus jo valmiiksi "iso" ja siihen on suht helppo levittää kynsilakkaa tai tehdä vaikka konadeilla kuvioita. Itellä on semmoset pienet kynnet ja tuntuu, että niihin ei saa tehtyä oikein mitään. Ja lakkoja saa tuhertaa niihin :D.

    En oo pitkään aikaan lakkaillut kynsiä, joskus keväällä laittelin jotain samalla kun viimeksi kynsilakkavarastoa tutkailin.

    Lempparilakka on ainakin IsaDoran yks hopeinen jonka ostin joskus pikkujouluihin. Essien lakoista tykkään myös. Niitä ostin joskus laivalta kun sai muistaakseni neljä kolmen hinnalla. Ostin muun muassa Mint candy applen (sitä ei tainnut sillon saada Suomesta ollenkaan) ja sitä oli kovasti kehuttu mm. blogeissa. Muiden kynsissä se näytti kivalle, mutta omissa taas ihan liian vaalealta. Purkissa se väri kuitenkin näyttää kivalta. Nyt oon nähnyt sitä lakkaa ainakin Tuurissa ja muistaakseni ihan paikallisessa Sittarissa :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon noita Essien lakkoja välilä kattelu kun on jotain kivoja sävyjä ollu, mutta en oikein viitti osta niin kalliita vaan yleensä jotain max 4e lakkoja :P Meillä on nyt treenitauko niin siks mulla on pitemmät kynnet, mutta huomenna joutuu taas leikkaamaan :D Mulla kasvaa jotenkin liian nopeesti kynnet, kerran viikossa ainakin saa leikata jos haluaa että pysyy lyhkäsinä :)

      Poista