perjantaina, heinäkuuta 10, 2015

Uutta hajuvesikokoelmaan

Oikeesti oon vieläkin hajuvesien ostokiellossa (koska mulla on niitä edelleen ihan liian monta), mutta nyt mul just loppu se mun ikisuosikki Fantasy ja pari muutakin vetelee viimesiään, joten annoin itelleni luvan tilata yhden, mitä oon jo pitkään himoinnut. 



Vera Wangin Princess hajuveden bongasin joskus Fragrantican sivuilta kun se kovasti mulle sitä ehdotteli. Lueskelin sieltä arvioita ja päättelin et tää on ihan selkeesti mun juttu. 100ml:n pullo maksoi Nordicfeelillä vähän vajaa 50 e ja tilasin sen sitten sieltä ihan sokkona. JA SE OLI VIRHE. Kun sain tän paketista pihalle ja pääsin haisteleen niin mun teki mieli heittää tää saman tien seinään :D Onneks en sit kuitenkaan tehny sitä. Siis alkutuoksu tästä tuo mieleen mun mummin. En osaa täysin sanoo mikä se tuoksu on, mikä tästä ekana hyökkää nenään, mutta se on jotain siis sellasta mitä mun 77-vuotias mummi käyttää. Kun tuoksu tasaantuu, jää jäljelle sellanen hienostunu makee ja puuterinen tuoksu. Jos olisin päässyt haistaan tätä etukäteen niin olis varmaan jäänyt kaupan hyllylle, joten loppujenlopuks tää oli ihan ilonen virhe jos näin voi sanoa :D Mitä enemmän tätä käytän, sitä enemmän tästä pidän.

Tässä vielä kuvakaappaus Fragrantican sivuilta.


Onko tää hajuvesi teille tuttu? 
Jos on niin mielipide?
Entäs muuten teidän lempihajuvedet tai mitä uusia on tullu hankittua?

6 kommenttia :

  1. Tuoksut ovat kyl ihania ja mie ostin hiljattain victorias secret bodymist setin kun oli alessa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai oli! Vähä kiva, ne kun ei mitään ihan halpoja oo :)

      Poista
    2. nordicfeel myi 6x60ml settiä hiukan päälle 20e

      Poista
    3. No tollaset onki sopivan kokosia, mun mielestä ne normikokoset on liian isoja :)

      Poista
  2. Superihana korkki! Mä oon kans hajuvesien shoppailukiellossa, mutta onhan sitä pari tarttunut ihan lähiaikoina matkaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi pullo on niin nätti! Mäkin olin tuhma kun ostin vasta Sephorasta sellasen pikkuhajuveden niitä myymälän omia, sen puuterintuoksuisen mut sitä ei kyllä lasketa kun se on niin pieni! ;D

      Poista