tiistaina, heinäkuuta 21, 2015

Viimeaikaisia eBay ostoksia

Eräs uskollinen pidempään blogia seurannut lukija laittoi mulle ihanaa kommenttia yhtenä päivänä ja mainitsi siinä tykkäävänsä näistä eBay -postauksista ja itseasiassa aina kun oon niitä tehny, ne on saanu hyvää palautetta ja ootte ollu ihania ja linkittäny niihin omia ostoksiannekin ja oon tehny niiden kautta monia hyviä löytöjä! Totesin siihen kommenttiin et en oo viime aikoina ihan hirveesti ostellukkaan mitää sieltä ja sit paketteja on tullu ehkä yks viikossa tai kahdessa ja sit oon ottanu ne heti käyttöön ja unohtanu loppujen lopuks mitä oon ees ostanu niin sen takia mitää postauksia ei oo tullu!
 
Kävin nyt mun ostoshistoriaa läpi ja esittelen teille mun viimeaikasia ostoksia. Koska osa näistä on tilattu yli 60 päivää sitten tai muusta syystä en pääse suoraan tuotteeseen silleen et saisin teille suoran linkin siihen niin pistän noihin perään hakusanoja, millä oon ne tod näk löytäny tai millä lähtisin ettiin, koska monet noista jutuist on vaan tullu vastaan kun oon hyppiny siellä tuotteesta toiseen ja kattonu niitä ehdotuksia mitä mulle eBay suosittelee :D Hinnatkin on sitten hyvin suurpiirteisiä, mutta kuten tiiätte niin yritän aina päästä mahollisimman halvalla ja mulle joku femman juttuki on jo 'kallis' :D Ite kun shoppailen, laitan aina sen "buy it now" ja sitten hinnan halvimmasta kalleimpaan ja sitä mukaan niitä käyn sitten läpi. Toivottavasti näistä on teille iloa!


1. Missha M Perfect Cover BB voide
Mulla on ollut nyt arkikäytössä Natural Coden CC -meikkivoide, joka on alkanut veteleen viimesiään ja päätin et testaan jotain ihan muuta seuraavaksi. Oon shoppaillu nyt jonkin verran kaiken näköstä korealaista kosmetiikkaa kun eBay niitä on mulle kovasti ehdotellu ja sit mulle tuli tää mieleen sillain jännällä tavalla, että jonnekkin tosi kauan aikaa sitten mun postaamaan eBay shopping hauliin oli lukija laittanut kommenttia että tää on ihan paras, sitten myöhemmin toinen oli kommentoinut tilanneensa tämän sen edellisen kommentin perusteella ja todennu kans ihan mielettömäks! :D Tästä on paria eri kokoa ja tää 20ml tuubi maksoi vähän alle 7 e. Isompi olis ollut sitten jo sen verran kalliimpi, että päätin ottaa tän koska jos en sitten tykkääkkään niin harmittaa vähemmän. Natural Codessa tavaraa on muistaakseni 25ml eikä se ainakaan halvempi ole ja sekin on riittäny mulla tosi pitkään niin mun mielestä tää oli aika ok hinta. Tilasin sävyn 13, Milky Beige (?) ja tuota..... se on helvetti iha valkosta :D Lätkäsin sitä kuitenki ensijärkytyksestä selvittyäni naamaan ja itseasiassa se sulautu mun ihon sävyyn ihan hyvin :O Yhdellä kerroksella ihonsävy tasottuu jonkun verran, mutta kerrostaan en oo viittinyt lähtee koska voiteen sävy on sen verta vaalee mun vähän päivettyneelle iholle. Oon käyttänyt tätä nyt muutaman kerran enkä vielä osaa antaa ihan sellasta kunnollista arvioo tästä, mutta myöhemmin sitten ehkä - viimestään siinä vaiheessa kun toi on loppu ;) Sävyjä on pari tummempaakin tarjolla ja voisin suositella tota kyllä ihan hyvin. Varsinkin superkalpeille tästä ainaki pitäs löytyä sopiva :D Hakusanoja: *Missha perfect cover bb cream 13*
 
2. Missha Under Eye Brightener
Edellisen ostoksen jälkeen eBay ystävällisesti suositteli mulle tätä. Eli siis periaatteessa peitevoide silmänalusille (itse toki käyttäisin koko naamaan peitevoiteena). Sävyvaihtoehtoja oli kaksi, joista tilasin vaaleemman #1 Light Beige, mutta sävy oli mulle ihan liian keltainen ja tumma. Testasin tätä kuitenkin ja totesin peittävyyden aika mukavaks, mut tosiaan koska sävy oli ihan väärä niin lahjotin tän eteenpäin :D Pakkauksen koko on aika normaali ja hinta vähän reilu 4 e eli halpa. Voin suositella keltapohjaiselle iholle ja varsinkin jos on yhtään päivettynyt niin tää voi olla aika sopiva sävy. Eipä tossa nyt rahat kovin pahasti hukkaan mene. *Missha concealer*
 
3. Tony Moly Petite Bunny Gloss Bar
Nämä on tuotekuvauksen mukaan jotain huulikiillon ja huulipunan väliltä, mutta mä sanoisin ennemminkin huulikiillon ja huulirasvan. Tai jotain noiden kolmen combon, vähän kun Baby Lipsit, eli jättää sävyä ja kiiltoa, mutta tää _oikeesti_ myös kosteuttaa ja jättää huulille ihan taivaallisen tunteen. Lisäks halooooo miten söpö toi hylsy on, en kestä :D Näitä on yheksää eri sävyä/makua ja mä tilasin jo kauan sitten sävyn 2, grape, liilanpinkki hylsy ja rakastuin siihen ihan täysin. Sävy 2 on kimalteinen, ehkä ihan aavistuksen pinkihtävän läpinäkyvän kiillon jättävä ja se tuoksu on RAKKAUTTA, tiiättekö sen violetin Fantan, rypäle? Tähän sellane itkuemoji, oikeesti ei näin hyvää voi ollakkaan. Tilasin samantien toisen, numeron 1, strawberry. Tuoksuu mansikkapehmikselle ja jättää vaaleenpunasen ei kimaltavan sävyn huulille. Nää maksaa 4,50 e ja on koko rahan arvosia, nyt meette heti tilaan itellennekin, muita vaihtoehtoja on omena, kirsikka, appelssiini ja persikka. Seuraavaks taidan tilata kirsikan tai omenan :,3 Tai kaikki :D *Tonymoly petite bunny*
 
4. NYX Soft Matte Lip Cream sävy Tokyo
Katoin jotakin meikkivideoo YouTubessa jossa käytettiin huuliin tätä kyseistä tuotetta ja täsmälleen samaa sävyä ja se näytti niin ihanalta, että mun oli pakko mennä tilaan välittömästi sama. Pretty.fistä tätä muistaakseni olis saanut, mutta eBayn hinta postareineen n 8 e oli halvempi, joten ostin sieltä vaikka tiedostin toimitusajan olevan mahdollisesti paljonkin pidempi. Tää tuli yllättävän nopeesti, mutta sävy olikin ihan pettymys :( En tiedä johtuko se mun omasta naamasta tai värimaailmasta vai videolla värien vääristymisestä, mut tosiaan ei ollu yhtään sellanen kun mitä oletin. Huulipuna itessään on aika mukava. Ei sellanen perus mattapuna joka kuivahtaa huuliin kun tärpätti, vaan tuntuu sellaselta kermaselta ja pehmeeltä ja levittyy huulille samettisesti jättäen tosiaan sen luvatun mattapinnan. Tarpeeks peittävän tuloksen aikaansaamiseks pitää laittaa parikin kerrosta. Tuote ok, sävy ei sitä mitä toivon mut eiköhän tämäkin käytettyä tuu. Sävyjä on muuten tosi paljon tarjolla. Vinkkinä vielä että nykyään ainakin Kampin ja Hämeenlinnan Anttiloissa myydään nykyään NYXiä, mutta ainakin täällä Kampissa valikoima oli tosi jämä. Toivottavasti tulee lisää, koska tykkään ko merkin tuotteista hirveesti! *Nyx soft matte lip cream*
 
5. Violetti mattahuulipuna
Tykkään nyt tällä hetkellä tosi paljon mattahuulipunista ja otin tälläsen violetinkin testiin kun hintaa oli vaan 1,50 e. Sävy on 09. Tää on tosi peittävää ja jämähtää huuliin kun mikäkin. Saa olla levittämisen kanssa tosi varovainen, yks kerros riittää tai tulee ihan hillittömät paakut joita ei sitten enää saa korjailtua :D Tästäkin on montaa sävyä tarjolla ja hinta houkuttelee testaileen, joten mikäs siinä! Näitä mattahuulipunia on oikeesti iha pilvin pimein tuolla eBayn ihmeellisessä maailmassa, joten valinnanvaraa riittää. *Matte lipstick*
 
6. Valolenkkarit
Siis nää on täydelliset. Saatiin kerran duunikaverin kaa idea et meidän täytyy hankkii valokengät joten ei muuta ku ebay auki ja pari täsmällistä hakusanaa ja joha alko löytyä. Buy it now ja PayPalin kautta venaileen. Pääsin ulkoiluttaan näitä ekaa kertaa Colors Festeillä ja *kaikki maailman voimasanat tehosteeks* näitä ei voita mikään. Multa kysyttiin ehkä sata kertaa viikonlopun aikana mistä nää on :D Jotka seuraa snäpissä, näki varmaa ne hienot videotkin joissa nää vilahti aika useeseen otteeseen. Hinta oli joku 35 e kotiin kannettuna ja löytyy hakusanoilla *led sneakers*
 
7. Timanttikaulakoru
Mulla oli tää jo kertaalleen mut perus eBay laatu niin hajos ja jouduin hommaan uuden. 1,85 e niin ei paha. *Diamond shape necklace*
 
8. Peitevoidepaletti
Tää sama mulla on kans jo aikasemminkin ollu, tilasin uuden kun parhaat sävyt loppui. Iha perus peitevoidepaletti, josta löytyy varmasti jokaiselle sopiva sävy, käy hyvin myös korostuksiin ja varjostuksiin kun blenderin kanssa tuputtelee. Ei nyt mikään Anastasia Beverly Hills, mutta eipä alle 4 e hinnalla paljoo voikkaan vaatia :D *concealer palette*


Mitäs te ootte viimeaikoina ostanu eBaysta? Tai muuten?
 
Mitä tykkäätte näistä ostoksista?

24 kommenttia :

  1. Jooo, mäki tykkään näistä eBay-postauksista. Mä oon nyt vähä ite rajottanu sielä shoppailua, ku joskus se meno oli ihan tajutonta xD Koko ajan tippu jotain paketteja, poikaystävällä meni hermot. Nyt viimeaikoina oon tilannu vaan puhelimeen uuden kuoren, selfietikun (xD) ja meikkisieniä.

    Noita ledisneakkereitä himoitsin kanssa!! Aiettä ne olis ollu siistit ku lähetää Budapestiin Sziget -festareille tossa 2,5 viikon päästä, mut hitto etten tilannu! Enää ei varmaa ehi tulla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo emmäkää oo tosiaa ku iha sillon tällön mut sit yleensä jos ostaa jonkun ja sit se alkaa ehdotteleen muita hyvii nii sitten saattaa joutua tilaa vähä enemmän :D Noilla kesti varmaa joku kuukaus tai vähä vajaa tulla eli ei kyl varmaa ehdi, voi vitsi noi ois ollu sellasee vääääähä siistit :D Varmaa hienot festarit tulossa, pitäkää hauskaa! Ite en ookkaa koskaa ollu ulkomailla missää festareilla tai ainakaa en muista :D

      Poista
    2. Jea, pidetään todellaki hauskaa! Viime vuonna oltiin tuola samoilla festareilla ja sen viikon festaroinnin ja kännäämisen jälkee vannottiin että tää on nyt nähty eikä ens vuonna uusita, mutta niin vaan taas ollaa menossa :D

      Poista
    3. Aaahahah toi on niin perus! :D Just juhannuksena lupasin itelle et no tää oli tällänen vika kerta elämässä kun sitä 4 päivää örveltää mut aika heikolta näyttää taas................... :D

      Poista
  2. Aaaah, pitkästä aikaa :) :) :D Mä olin se joka tota bb-voidetta suositteli :p Mulla on viime öisen selailun tuloksena 21 tuotetta ebayn ostoskorissa :D Vihaan muuten niitä tuotteita joissa pitää ostaa heti eikä voi laittaa koriin, en jaksa klikkailla jokaiseen ostoon paypalin salasanoja.. Vittu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooooo se on ihan sairaa raastavaa :D:D:D sitte ku mailiboksi täyttyy niistä tilausvahvistuksista, kuiteista ja lähetysviesteistä ja vittttttuuuuuuu :D Se on iha sairasta :D

      Poista
    2. Joo ai että mä vihaan tota! :D :D

      Poista
  3. moi! noista lenkkareita kysyisin et miten noi toimii kun tuol luki et ladattanu kestää 12 tuntia.. Eli siis pystyykö lataamaan uudelleen ja millä niitä ladataan? Oltais kavereidenkaa tilaamassa kolmistaan, kannattaako tilata erikseen vai samas paketis vai jääkö tulliin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä tulee mukana 2 haaranen micro usb laturi, joka käy mihin tahansa usb adapteriin tai sit voi tietokoneeseenki varmaa liittää :D Ja tosiaa sillä ladataan! Mulla ei jääny tulliin, mutta entiiä sit jos ison paketin tilaa et jääkö helpommin? Mut noita varmaan ku oikein tuolta kaivelee nii löytyy euroopanki sisältä että sillonhan ei tietenkää jäisi :) Mut en tiiä, tosi paha sanoo!

      Poista
    2. Raja on EU:n ulkopuolelta tulevissa nykyään 22€ ja siinä tuntuu olevan aika isoja eroja käsittelijästä riippuen, että laskeeko ne siihen koko paketin arvon, vai yksittäisen tuotteen. Viimeks tilasin paitoja ja niitä oli useempi joiden hinta oli 20€ eikä tullu tullimaksua vaikka pitikin sinne antaa selvitys. Joskus taas on kaikkien tuotteiden hinta laskettu yhteen. Aika monethan pyytää firmaa kirjaamaan lähetyksen lahjaksi, jolloin siihen ei tuu tullimaksua, mutta koska se on laitonta niin omalla riskillä.

      Poista
    3. Joo en tiiä miksei noikaan jääny vaikka kaiken järjen ois pitäny ku makso tosiaa reilun 30e... Nyt sitte jäi yks 'oikeesta' nettikaupasta jenkeist tilattu juttu ja siit jouduin maksaan. Että vaihtelee ! :3

      Poista
  4. Tää nyt ei liity tähän postaukseen mutta ku sulla oli ne pinkit hiukset niin kysyisin että millä väreillä värjäsit/ylläpidit niitä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytin Stargazerin magentaa ja laimensin sitä reippahasti hoitoaineella ! Sit joskus laitoin Crazy Colorin Candy Flossia mutta se ei ollu nii hyvä, ois pitäny olla vielä vaaleempi tukka :3

      Poista
  5. Ja sitä piti kans vielä kysyä että saitko sitten miten helposti takas blondit? :D värinpoisto?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja joo no olihan se vaalentaminen oma prosessinsa, en tainnu iha sellast oikeeta värinpoistoo laittaa kertaakaan kun oli niin paljon omaa väriä jo kasvanu ja sitte latvat oli muutenki vaaleemmat jo mut esim se Live iha vaalein on aika kova juttu mulla kun vaalennan :3 Käytin aika fiiliksen mukaan :D

      Poista
  6. Haah eBay, rakkaus. Miulla on ollu tässä kolmen vuoden aikana kausia jollon tilaan ihan saatanasti tavaraa, ja sit saattaa taas mennä useampi kuukausikin etten kato ees sinne päinkään. Nyt oon kehittäny itelleni pakkomielteen et kaikki haluamani korut yms härpäkkeet saa maksaa vaan euron tai alle :D Just huusin tuossa itelleni korvikset jotka makso 30 senttii.

    -pahvikirahvi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ihan samanlaisia kausia :D Välillä on kuukausia tilaamatta yhtään mitään :D Ja just toi et pakko olla alle euron, yli 2e on jo täyttä ryöstöä :D 30 senttiä onkin jo sitte superhalpa!

      Poista
  7. Ei oo todellista, pakko saada tommoset kengät!! :D mites toi koot, otitko saman koon kuin normaalisti tai että onko normikoko tiukka tai liian suuri?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielest koko vastas tosi hyvin! Otin 37 joka mulla on yleensä ja kyllä se vaan sopi jalkaan oikein mukavasti :3

      Poista
  8. Siis omg noi kengät! Ja rakastuin noihin pupurasvakiiltohommeleihin <3 Mä en osaa edes ebayta käyttää, mutta nyt pohdin et pitäiskö harjotella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Sun on pakko harjotella, kohta et muualta suostu mitään ostaankaan eli käy niinkun mulle ;)

      Poista