keskiviikkona, elokuuta 12, 2015

Päivän asu 100815

Päivän asu parin päivän takaa :3

Mun loppuloma eli viikonloppu meni oikein mukavasti ja nyt on taas työnteko maittanu :D Tai no, oikeesti mulla ei koskaa oo ollu sellasta että en haluais tai muka jaksais mennä töihin, koska mun työ ja työkaverit on kivoja. Lauantaina hengailin Oonan kanssa ja sunnuntaina poikkesin piiiiiiitkästä aikaa Serenassa polskimassa! :D Siis oikeesti oon ollut siellä varmaan n. 7 vuotta sitten viimeks ja nyt sit kun tuli ehdotus et oisko mitää ni olin iha innoissani. Sääkin oli ihan mahtava vesipuistolle ja ulkona tarkeni jonottaa mäkiin ja muuten hengailla.

Kesälomaa mulla on vielä viikko jäljellä ja käytän sen lähtemällä käymään Balilla muutaman viikon päästä ja sit saa iha vapaasti tulla syksy, ei kiinnosta. Sitä ennen on kuitenkin vielä Blockfestit, että sinne vielä kaipaisin lämpimiä kelejä :D

Niin ja sit se asu :,3



paita /Pull&Bear
shortsit /H&M
laukku /Michael Kors
balleriinat /Vivienne Westwood

Toi paita on aivan ihana, selästä tosi syvään uurrettu ja sit sieltä roikkuu tollasia hapsuja. Ostin tän keväällä Rodokselta ja oli ainoo jäljellä ja onneks sattu oleen oikeeta kokoo!

Mitä tykkäätte asusta?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti