perjantaina, syyskuuta 18, 2015

Seminyak, Bali, Indonesia

Täällä mä nyt sitten pääasiassa hengailin, Seminyakissa. En näköjään iha liikoja liikkunu kamera kädessä kun mulla ei oo ollenkaan kuvia sieltä kylältä vaan tyylii pelkästään rannalta :D Jotenki jaksanu kuljettaa kameraa messissä eikä siellä oikein ollu mitään sellasta kuvattavaakaan :D Tässä vähän rantakuvia lomakuumeesta  kärsivien iloksi ;3












Liikoja huvittas tollasen aidan yli lähtee kiipee :D










Hän oli mun vahtikoira Miko, nukku joka yö mun kämpän oven edessä :)

Seminyak oli ihan OK, en varmaan jaksais sinne lähtee uudestaan, en ainakaan yksin. Liikaa japsi- & aussituristeja siellä ja huumeita ja lääkkeitä tarjottiin ehkä 30 kertaa päivässä ja jos ne ei kelvannu nii vielä jaksettiin tarjota kyytiä tai skootteria vuokralle :D Lisää matkakuvia taas lähitulevaisuudessa :3

Onko teistä joku käynyt tuolla?

6 kommenttia :

  1. Jeeee! oot palannut!::) Mielettömmiä kuvia ja tosi kiva lukea näitä!

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia, ei voi muuta sanoa! Ei paranna mun matkakuumetta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo ei nää koskaan hyvää tee :D:D

      Poista
  3. Haha toi koira näyttää ihan mun koiralta :D

    VastaaPoista