sunnuntaina, lokakuuta 04, 2015

3+1 Päivää -ostokset

Käytiin eilen Oonan kanssa shoppailemassa ja sushilla Yamatossa, oikeestaan käytiin pelkästään Sokoksen 3+1 päivillä pyörähtään, mutta sieltä sitte tarttukin ihan mukava saalis matkaan.

 - Kolmen kappaleen paketti läpinäkyviä invisibobbleja 4,90e. Mulla on tälläsiä feikkijuttuja ja ne on ollut mun mielest ihan OK, ne on paksumpia ja jäykempiä, mutta ne on tietty hukassa aina kun niit tarvii nii otin nyt testiin sit nää kun ei nyt ollu ihan överihintaset. Toivottavasti nää on parempia eikä pääse hukkuun :D:D

- We Care Iconin valokynä, 5,90e. Vaikutti ensitestauksella ihan ookoolta ja näit ny tarvii aina.

 - Freemanin aprikoosikuorintavoide 4,90e. Luulin et mul ei oo enää kuorintavoiteit mut oliki sit 2 ja nyt mun tuli vähän syntinen olo kun tän ostin mut noita ny kuluu. Freemanin tuotteet on vaan niin parhaita.

- Saman merkin hunajameloni-kamomilla -yönaamio. Otin ihan mielenkiinnosta kun en oo tälläsii ikinä koittanu. Testasinkin tän heti ja olin tosi positiivisesti yllättynyt. Tää tuoksuu ihanalle ja tätä levitetään naamaan ennen kun käy nukkuun. Tuote imeytyy nopeesti eli ei tarvi pelätä tyynyliinojen sottaamista tai epämiellyttävää oloo naamalla, sit aamulla vaan huuhdellaan ja jäi iha täydellisen kosteutettu fiilis! Rakastuin! 4,90e oli tämäkin.

 - Klippoteketin hopeashamppoo ja hoitoaine, 5,90e kappale. Nää on mun mielest iha törkeen hyviä ja hintalaatusuhteeltaan täydellisiä kun on tollain aleissa. Siis suosittelen erittäin lämpimästi!

- Iconin ripsentaivutin 4,90e, mun entinen oli jo niin vanha ja siinä alko oleen toi silikoni aika huonossa kunnossa nii päätin ottaa uudet. En oo vielä ihan ystävystyny näiden kanssa kun tuntuu erilaisilta käyttää mitä ne edelliset, mutta kyllä näiläkin ripset taivuttu :D Noi pinkit silikonit on mun mielestä kivat ja niitä tuli mukana jo valmiiks asennetun lisäksi kolme, joista yks kulkee varalla mukana tossa varressa (kai, en siis kattonu mikä se on mut kuvittelen näin :D:D:D:D). Mua muuten ärsyttää jotenki tosi paljon kun noita kumeja ei löydä mistään tai sitten ne maksaa suunnilleen enemmän ku uus laite uusien kumien kaa. 

- Sheivereitä viiden kappaleen paketti 1,50e. Näitä nyt kuluu.

Olin aika tyytyväinen löyöihin ja siellä ois ollu kyl vaik mitä muitakin houkutuksia mutta nää sai ny tällä kertaa riittää :D

Kävittekö te alepäivillä? 
Mitä tarttui mukaan?

2 kommenttia :

  1. Mulla on kans noita kirkkaita rinkuloita. Ekat mustat Invisibobblet ostin viime joulukuussa laivalta. Nyt kesällä ostin kirkkaat, punaiset ja pinkit. Muutaman kerran unohtu rinkulat kotiin ja oli pakko hakea uusia, mutta löyty just oikeen värisiä. Esim. noi pinkit ostin laivalta elokuun lopussa.

    Tykkään noista ihan tosi paljon, kun pysyy hyvin hiuksissa eikä hirveästi revi hiuksia. Punasia tykkäsin käyttää kesällä, kun tein nutturat niin erottu kivasti hiuksista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no silleen noi onki tosi kivoja just kun ei sillee revi tai kietoudu hiuksiin! Ja kun on paksumpia kun normaalit ponnarit niin tykkään! Ja lisäks noi kirkkaat on hyviä vaaleisiin hiuksiin! Ihana kun sul on noin monia eri <3

      Poista