sunnuntaina, lokakuuta 11, 2015

Hullut löydöt

Minä, Hullujen Päivien vihaaja onnistuin käymään siellä tällä kertaa peräti kolme kertaa :D

Selailin luettelon netissä ja päätin oikeestaan lähtee hakeen sielt lähinnä käsipyyhkeitä kun vanhat alkaa oleen niin kauhtuneita, että tekee jo ihan hyvää hankkia muutamat uudet. 
 
Harmaat Kenzon pyyhkeet oli ehkä 9,90e kappale. Tykkään näistä paljon.

Balmuirin pyyhkeet on jotenkin nii ylellisiä ja niissä oli niin montaa ihanaa väriä, että oli ihan supervaikee valita. Päädyin sit lopulta luumunvärisiin, koska onnistun aina sottaan kaikki vaaleet meikeillä. Olin jo melkein ottamassa valkosia, mutta pystyin hillitteen itteni ja valkkaan tumman sävyn. Nää oli kai 7,90e kpl.

Otin myös kaksi kappaletta pallokynttilöitä jotka oli 3,90e kpl ihan vaan koska nää pakkaukset oli niin sairaan nättejä. Itelle mulla ei varmaan noilla oo käyttöö ja aattelinkin lahjottaa ne esim mummille :3

Luulin et noi ostokset ois vähän niinkun tossa, mutta sit mulle tuli pakkomielle saada uudet kauniit kynttilänjalat ikkunalaudalle kun ne vanhat takorautaset joista roikku kristalleita oli jo sen verran huonossa kunnossa (osa timangeista hävinny) että nakkasin ne roskiin joku aika sitten. Piruuttani katoin sielt kuvastosta jos löytyis jotain korvaavia tilalle ja löysinkin sitten perjantain tarjouksena Pentikiltä oivalliset.

Kahmin ajatuksissani ja kiireessä kolme eri kokosta, mutta aloin sit miettii jälkikäteen et oisko sittenki pitäny ottaa vaan kaks samankokosta, tollasta pitkää. Ei ne rumat noinkaan oo, mutta mua pelottaa et tuliko nyt huono feng shui XD Kynttilänjalat oli 9,90e, 12,90e ja 15,90e.

Kävittekö te Hulluilla Päivillä? 
Mitä ostitte? 
MP mun ostoksista?

13 kommenttia :

  1. Mun mielestä näyttää paremmalta noin eripituisina ja kolmin kappalein :) muuten tulis ehkä semmonen toinen adventti -olo :D eli hyvältä näyttää!

    Itse ostin tapani mukaan pelkkää kosmetiikkaa. 2 kpl maybellinen bb-voidetta, lumenen cc-voide testiin, tangle teezer viimein ku kaikilla muillaki on ja sit vielä beautyblender-setti. Oon muuten ihan rakastanu tohon beautyblenderiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hyvilt sun ostokset! :D Ja mäki oon muuten ihan rakastunu BeautyBlenderiin, tilasin eBayst sellasia kopioita varalle kun noi mun aidot loppuu sit erehdyin testaan sellast NI VITTU ET OLI HUONO :D En ois ikinä uskonu et se aito voi olla niin paljo parempi!

      Nii ja hyvä et pidät noista kynttilänjaloist tollee kolmen kimpas ;----------------------------------)

      Poista
  2. Itsehän aina tasaisin väliajoin ripustan valkoiset käsi- ja naamapyyhkeet vessaan. Yks meikkienpesu ja jostain korvakäytävästä asti tulee aurinkopuuteria ja samantien pyyhkeet pesuun.

    Noi kynttilänjalat on just hyvät noin, let's face it Anniina, sä et oo ikinä ennenkään mistään feng shui -energioista välittäny :DDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahah joo mulla käy toi täsmälleen sama pyyhkeiden kaa :D Aina vaa vierait varten silmänlumeeks XD

      :DDDDDDDDDDDD Ja siis EN OLEKKAA mutta pelkään et noi nostaa mun verenpainetta kun on epäsymmetriaa :D

      Poista
  3. Ei tullu käytyä jotenki hullut päivät ei oo mun juttu =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans aina sanonu ettei munkaan mutta nyt oon viimekerroilla käyny siellä ihan kärppänä :D

      Poista
  4. Tuntui ainakin, että netistä noi Balmuirin kynttilät meni tosi nopeesti.

    Itse en tilannut mitään, katselin kyllä mustia Teema lautasia. 26cm lautanen tuntui liian isolta, kun taas 21cm on liian pieni. Mustista lautasista 23cm löytyy kai vaan Iittala Storesta tai en ainakaan muualla ole nähnyt.

    Pastan kuivaustelineen oisin tilannut jos niitä olisi tänä vuonna ollut :D. Katselin myös Kartellin säilytystornia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai meni! Sillon aamulla kun mä kävin siellä myymälässä niin niitä oli tosi paljon, mutta no sillon olikin aamu :) Lautasten löytäminen onkin muuten yllättävän haastavaa hommaa jos niiden kanssa on tarkka :)

      Poista
    2. Mä en ees oo hirveen tarkka lautasten kanssa vaan meillä on kaikki suht halpoja lautasia. Esimerkiksi pari vuotta sitten meillä ei jostain syystä ollut juurikaan leipälautasia ja lähettiin ettimään Tokmannilta halpoja. Löydettiin jotain 0,60e lautasia ja loppujen lopuksi siitä hinnasta lähti vielä puolet pois :D. Ei ollu kyllä hinnalla pilattu.

      Tänään tosin sain mieheltä paketin ja yllätyin, kun siellä oli kaksi Iittalan 26cm ja kaksi 23cm mustaa lautasta :).

      Poista
    3. Heh, ihanan edullisia! :D Ja vähä kiva lahja mieheltäs, hyvä kun tulee jotain tollasta mille on oikeesti käyttöä ja ite ei välttämättä raaski ostaa tai tule edes mieleen!

      Poista
  5. feng shui kynttiläsarjoja näyttäisi olevan sekä eri että samankokoisia niin ei kai sillä sitten väliä. Tärkeää on, että Tuli ja Metalli, mutta myös Maa, Puu ja Vesi on tasapainossa, mikä tossa asetelmassa ei täysin toteudu. Sitten on tärkeetä, että chi-enerkia pääsee virtaamaan. Jossain näitä energiavirtoja on mitattu sillee, että sidot kultasormuksen (jos on) villalangan päähän ja roikotat sitä sormissa niin se alkaa vähän heilua energiavirtojen kohdalla. Sitten jos tarvitset energiaa niin meditoit energia-hotspotissa ja jos rauhaa niin kaukana siitä. Sit siihen voi panna tärkeitä esineitä, jos vaikka tarvit rahaa niin voit panna lompakon tai luottokortin chivirtaan. Tosin on sitten myös viisaus, että "pahinta on saada se mitä eniten haluaa", koska se ei melko varmasti ole se mitä eniten tarvitsee.
    Eiku testaamaan. Voiko 1 300 000 000 kiinalaista olla väärässä. Ja vaikka olis, eiköhän ne kuitenkin voittais.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä kiinalaiset tietää :3

      Poista
    2. Täytyykin noi energiavirrat mitata niin tietää jos tarvii sit muutella jotain!

      Poista