maanantaina, lokakuuta 05, 2015

Päivän asu jostain viimeviikolta

Tässä päivän asu ehkä torstailta. Oikeesti noi kengät oli mulla vaan pihalla ja sisällä sitten avokkaat, mutta tässä olin just lähössä jonnekki hiihteleen nii lenkkarit oli ehtiny vaihtua jalkaan :D Eli ei sovi kovinkaan hyvin asuun, mutta älkää välittäkö. Noiden lenkkareiden päältä muuten ajo auto(!) kun olin taas mallina yhdelle valokuvaajalle jo yli kuukautta takaperin, mutta en oo ollenkaa muistanu et vois tännekkin laittaa niitä kuvia. Laitan varmaan huomenna :)
 
Mut nyt se asu.
 
toppi /Gina Tricot
kimono /Cubus
housut /H&M
laukku /Michael Kors
kengät /Converse
 
Hiukset oli vähän miten sattuu ja lenkkarit tosiaan ton episodin jäljiltä likaset, pitäisi pestä.
 
Mitäs tykkäätte asusta noin muuten?

3 kommenttia :

  1. ompa kiva asu :) hei pakko kysyä sun reissua koskien, kun oon ite lähdössä kuukauden reissulle indonesiaan ja filippiineille että hankitko viisumin etukäteen vai vasta perilltä? oon käsittänyt että se pitää siis lyhyemmilläkin lomilla olla.. ja otitko mitään rokotuksia ja söitkö malarian estokuurin? :)

    VastaaPoista
  2. En syöny malarianestokuuria eikä mulla mitään rokotuksiakaan ollu :) Ja mitään viisumia sinne Indonesiaan ei tarvinnu tai siis piti vaan täyttää se immigration card siellä tiskillä, useinhan ne antaa jo lentokoneessa jos sellasta tarvii eikä jatka suoraan matkaa jonnekki muualle :3 Ennen se on kai maksanu jotain 35 e mutta nyt ainaki se oli iha vaa ilmane suomalaisella passilla ku meni :) Vissii ei Filippiineillekkään mitään tarvii.

    VastaaPoista