keskiviikkona, lokakuuta 21, 2015

Pari uutta hiustuotetta

Tossa ihan vasta yhellä videolla kun esittelin loppuneita tuotteita, siellä oli joukossa BIO+ Energen Lotion, joka on mulla ollu vaikka miten kauan mut ei oo tullut käytettyy ja sit yhtäkkii päätinki et kulutan sen loppuun :D Siin kävi jotenkin niin et tykästyin siihen ihan hirveesti ja mua alko harmittaan se loppuminen. Välissä tää on ehtinyt nimensäkin vaihtaa Energen Serumiksi

En tiiä mitä nyt on tapahtunut, mutta oon huomannut tässä kevään-kesän aikana et mulla lähtee ihan helvetin paljon hiuksia, siis ihan juurineen ja oikein reippaasti niin et mua jo vähän huolestuttaa ja koitan nyt kaiken mahollisen tehä et mulla pysyis nää viimeset hiuskarvat päässä. Siis ymmärrän tietty et vaalentaminen on kuluttanu tätä lettiä tosi paljon ja latva on iha suoraansanottuna katkeillu ittensä lyhyemmäks siitä, mitä se oli esim vielä alkuvuodesta. Mutta ku sen katkeilun lisäks multa ihan lähteekin hiuksia ja pelkään et oon kohta ellen iha täysin nii ainaki lähes kalju. 

Kotimatkan varrella stoppasin Sokokselle koska tiesin et tätä löytyy sieltä ja jotenki satuin sinne niin hyvään aikaan, että siellä on tällä viikolla käynnissä jotku hiustuotetarjouspäivät ja toikin oli siellä alennuksessa ja maksoi normaalin ~16 euron sijaan vajaan kympin.

Lisäks kun myyjä kyseli tarvinko jeesiä niin muistin et uus hiusöljykin olis tarpeen ja muistin jostain lukeneeni et Cutrinin sellasta oli kehuttu. Sitä jotain Premium tms. No sitäkään tuotetta ei enää oo vaan tollasia seerumityyppisiä niin otin sit ton keltasen pullon, mitä myyjä suositteli. En muista kyllä mitä se makso tai oliko edes tarjouksessa. Ehdin testata sitä jo vähän ja vaikutti ainakin hyvältä, ei tarvinnut kun 2 tippaa laittaa latvaan kun teki jo ihmeitä.

Hiustenlähtöön jos teillä on antaa jotain hyviä  ESTÄVIÄ (:D) vinkkejä niin nyt kerrotte sitte kaikki tähän näin, koska ne tulee ehdottomasti tarpeeseen. 

Ärsyttää kun mulla on aina ollut tosi hyvä kuntoset paksut hiuksetkin ja yhtäkkii niilläki on joku sulkasato. Siis iha sama juttu kun naaman ihon kanssa, aina ollu täydellinen ja yks kaks ihan paska. En vaan jaksa kun mua rankastaan tälläi :D Tällä samalla linjalla ku mennään ni seuraavaks varmaan maan vetovoima alkaa vetää puoleensa mun täydellistä peräsintä, sit implantit kapseloituu ja mun aina nii hyvä huumorintajukin kaikkoo jonnekki taivaan tuuliin.

Onkos sit näistä tuotteista muuten teillä kokemuksia? 

Tai ootteko käyny tsekkaileen tarjouksia Sokoksella ja tehny jotain löytöjä?

22 kommenttia :

  1. Mulla on ollu tota bio+ serumia, en kyl osaa sanoo oliko hyötyä :D Se tuntu hassulta päässä ja tuoksu jotenki oudolla tavalla hyvälle :D Voisin ostaa sitä kyl uudestaan :) Miks Sokoksella on nyt tarjouksia? Onks siel taas jotkut "päivät"? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo emmäkä tienny oliko siitä oikeesti mulle mitään hyötyä kun sitä aikasemmin käytin mut ainaki se ihanan virkistävä kylmä tunne päänahkassa on hauska :D Siellä oli joo jotku hiustenhellimispäivät tai vastaavaa, hirveesti kampaamotuotteita tarjouksissa :)

      Poista
    2. Hei niistä mun tilaamista siililapasista ois postaus :p http://shopordiee.blogspot.fi/2015/10/siililapaset.html

      Poista
    3. Mullekkin tuli noi kettulapaset mitkä hommasin kaverin kautta :,3

      Poista
  2. Huomasin itse myös yhdessä vaiheessa että näitä hiuksia on joka puolella muualla kun päässä. Kauhee stressi ja hiusharjan vahtaaminen alkoi.
    Mun vinkki, älä stressaa siitä liikaa! Mulla se ainakin tuntui olevan joku parin kuukauden "vaihe" ja nyt ei enää lähde niin paljoa. Annan myös hiusten kuivua suihkun jälkeen ennen harjaamista (selvittelen vähän käsin) näin hius ei veny.
    Myös letti yön ajaksi vähentää hiusten hankaamista petivaatteisiin. Puuvilla imee kosteutta myös hiuksista, jos siis mahdollista nuku silkkipetivaatteissa. :) Toivottavasti nuo vinkit auttaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis löydettiinkö me just mulle oikeesti tarve ostaa SILKKILAKANAT <3____________<3

      Kiitos vinkeistä, pitääkin alkaa niitä noudattaan :3 Mun on pakko aina kosteina kammata hiukset koska ne on ihan hirveellä takulla pesun jäljiltä, laitan aina kyllä muumisuihketta ja käytän tangle teezeriä mutta sit just panikoin ja kyttäilen miten paljon siihen taas jäi hiuksia :,< Ehkä ne ei kuitenkaan kaikki lähte, toivotaan nii :3

      Poista
    2. Tein tota samaa ja lopulta oli kriisi jos siihen harjaan jäi kymmenenki hiusta :D Lopulta sain tolkutettua itteeni että ainakin omasta mielestä tohon tangle teezeriin jää muutenki enemmän hiuksia ku normi harjaan, jotenka niitä ei sitten oo niin paljoa matolla ja paidoissa. :D Yks testi on myös että otat osion hiuksia ja nyppäset vähän (ei mitään kauheeta tukistamista) normaali raja on että lähtee max 3 hiusta yhdestä kohtaa. :) Biotiinia oon myös ite syöny kuureittain yhden kuurin aikana alko kyllä kaikki muutkin karvat kasvaa, et tosiaan kannattaa kuuriluontosesti syödä. :D

      Poista
    3. Tein tota nyppäämistä nii ei multa näköjää lähe sillai iha vetämällä mitää kuitenkaa :S tai ainakaa nyt ei lähteny mistään :S Jotenki ihan kun noi ois jo aikasemmin irronnu ja sit ku latvast jostai nykii nii sieltä niinku tulee noit irtohiuksia juurineen mutta päänahkassa ei tunnu nyppimistä :S Vähä ku joku sulkasato XD Nyt talvella tota biotiinia vois koittaa kun ei iha joka päivä tarvii olla trimmaamassa XD

      Poista
  3. En tiedä miten paljon noita ebay meikkejä käytät mutta niissä voi olla kaikkia eu:ssa kiellettyjä aineita niin on ihan mahdollista että niistä voisi iho mennä huonoksi?

    Hiusten selvitys kannattaa aina aloittaa tosi latvasta ja sieltä sit edetä vasta tyveen. Mikä on todella rasittavaa ja tuntuu hitaalta mut kannattaa! :D ei jää ollenkaan niin paljoa hiuksia harjaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oikeestaa käytä nykyään mitään niinku ihojuttuja ellei oo oikeeta merkkiä, tietty korealaisia brändejä mutta ne nyt on aika hyviä niin en usko et niist johtuu, tää kuitenki alko jo pari vuotta sitte :I

      Tota teenki kyllä aina et alotan latvasta, muuten mä varmaan olisin jo iha täysin kalju xD

      Poista
  4. Itellä on aina ollu tosi ohut tukka ja huono kasvamaa ja pari vuotta sitte rupes kans kuontalo tippuu juuriaan myöten. Menin apteekkiin ja sieltä suositeltii Plantur39 shampoota :) Itellä se autto suht nopeesti siihe hiustenlähtöön ja alkopa päänahasta tulla sellast "sänkee" eli anto potkua uuden karvan kasvuun! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuuuh pitäsköhän mun koittaa.... en vaa millää viittis jotenki omista suosikkishamppoista yms luopuu tän takii tai ostaa mitää tyyriitä :D Kiitos kuitenki vinkist, käyn varmaa täs joku päivä apteekis vähä kyselemässä jos sais jotain rohtoja :3

      Poista
  5. Biotiinia!! Mulla oli sama ongelma hiusten kanssa, mutta parin kuukauden biotiinin käytön jälkeen uusia hiuksia alko kasvamaan ja hiukset voi paremmin ja pysyy päässä. Myös puhdas- merkkinen biotiini-kollageeni shampoo ja hoitoaine on todettu hyväksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi perkele, pakko kai mennä tota biotiinia hakeen, se vaan on mun mielest jotenki ylihintasta :D

      Poista
  6. Biotiini apteekista! Itsellä hiusten låhteminen vähentynyt ihan hirveästi parin kk syömisen jälkeen. Hyväksi siis hiuksille, kynsille ja iholle :) kokeile ihmeessä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kai mun täytyy sitä hakee sitten :D

      Poista
  7. Jos mennään patologisempiin niin kilpirauhasen vajaatoiminta tai muusta syystä johtuva puutos tai sitten B12 vitamiinin puutos. Nämä molemmat on selkeitä verikokeilla havaittavia tiloja. Mutta olet kyllä liian nuori siihen nähden miten nuo tavanomaisesti alkaa vaikuttaa. On kyllä muitakin puutostiloja.

    Ainakaan jos varsinaisia hiuksettomia pälviä ei tule niin itse epäilisin vahvimmin KESKI-IKÄISTYMISTÄ. Varsinkin, jos suvun miehillä on tapana kaljuuntua ja varsinkin jos tapahtuu tuossa 30n hujakoilla niin naisillakin ohenee hiukset samassa iässä. Nyt ei sitten enää kasva kuin nenä, leuka ja takapuoli.

    Kannattaiskohan nyt kuitenkin ensin lopettaa tuo hiusten värjäys ja vaihtaa korealaiset kotimaisiin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Veikkaan et mul voi olla mitä tahansa muitaki puutostiloja koska mun ruokavalio on aika ravinneköyhä.

      JA PS MUN ISKÄ on kaljuuntunu jo jossai 30-v tai vähä alle jo alkanu harvenee hiukset että VOI NY helvetti kai mun täytyy nyt sitte tyytyä kohtalooni :D

      Poista
  8. Mä vedin 3 kk kuurin sitä hemmetin kallista apteekin Priorin extraa mutta oli kyllä joka euron arvoinen. Hiukset vahvistui ja kasvoi silmissä. Tekisi mieli ottaa uusi kuuri muttei raaski...
    -Maaku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei millään viittis sen hinnan takia kun oon kuullu sen olevan ihan sikakallista! :( Kuulostaa kyllä hyvältä kun sanot noin!

      Poista
  9. Ite käytin myös tota bio seerumia mut en tiiä auttoks se. Tuntu kyl kivalta. Mul lähti myös ihan juurineen ja kävin kolmel tai neljäl eri lääkäril paniikis ku alko ilmestyy kaljuu läikkää päähän! Kalliil yksityisel ihotautilääkärilläkii kävin mut ei löytäny mitää syytä. Kaikki normi lääkärit vaan totes et se on naisten pälvikaljuus mikä onkii yllättäen tosi yleinen ku sain kaikkii papereit ni se tulee harvasen toiselle mut siint ei vaan puhuta! Se menee ohi kyl mut itelläni kesti kauan ja lähti tosi paljon hiuksii. Tosin myöhemmin mulle selvis et anemia aiheuttaa hiustenlähtöö ja mul oli tohon aikaa paha anemia ni ei sit kuitenkaa kukaan niist lääkäreist osan yhdistää tot anemiaa ja hiustenlähtöö toisiinsa!!!? Kilpirauhaskokeis kyl kävin mut ei ollu mitää...
    Toivottavast loppuis nopee sulla. Toi on ihan kamalaa! Vaikka ite aina kohdellu hiuksii miten sattuu ennen sitä ni siin sen hiusten arvokkuuden tajuaa kunnol ku ne alkaa lähtä. Itkin sitä hiustenlähtöö ja olin ihan paniikis.
    Ja lääkärit kyl sano ettei hiustenvärjäys sitä aiheuta siis jos ne ihan juurinee lähtee eikä sul oireile iho mitenkää ni ei varmast johdu mistään hiustenvärjäyksest!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitää hei kans tutkii tota anemian mahdollisuutta, koska muistaakseni mul on aina ollu tosi alhane hemoglobiini nii jos se on ny romahtanu entisestään :D Kilpirauhasongelmiin itelläni en jotenkin jaksais uskoo. Mäki jotenki aattelen et ei se hiusten värjäyksestä voi olla toi juurineen lähteminen mutta tietty se tohon katkeiluun vaikuttaa huonolla tavalla mut tosiaa mä ehkä nyt poikkeen siellä apteekissa ja annan niiden myydä mulle kaikkee mahdollista :D Kiitos kun jaoit sun tarinan! :)

      Poista