torstaina, lokakuuta 08, 2015

Syyskuun loppuneet tuotteet

Taas mennään jo aika pitkällä kuuta, mutta enhän mä ny tietenkää voi olla postaamatta viime kuussa loppuneita tuotteita! :3 Nyt ei loppunu iha nii paljoo ku mitä esim viimeks mut muutamia silti ja ne tulee tässä.

- Dependin kynsilakka, vaaleenpunanen, sävymerkintä oli kulunu pois. Kiva sävy ja muutenki tykkään Dependin kynsilakoista kun niissä on tosiaan paljon kivoja sävyjä, ne on pieniä ja edullisia eli ei harmita niin paljoo jos tulikin sitten hutiostos. Innostaa testaileen erilaisia sävyjä (tai siis ehkä jotakuta, ei mua niinkään). Plussat tossa tulikin käytännössä, eli koko, sävyvaihtoehdot ja hinta. Miinuksina mainittisin sitten sen et noi kuivahtaa mun mielest aika äkkii kun niitä on käyttäny jonku puolet. Tonnekkin vähän jäi jäljelle mut oli jo sen verran kuivaa et kuivu hitaasti jne :D Arvostelen 3/5

- Lindex suihkugeeli. Tuoksui puhtaalle ja raikkalle ja pesi ihan hyvin, ei kai tästä nyt sen kummemmin voi tarinoida :D Ihan ok tuote, 3/5.

- Garnier Respons shamppoo ja hoitoaine. Avokadoöljyä ja sheavoita kuulemma sisältää. Tuoksu oli hyvä ja hiukset jäi mun mielest tosi miellyttävän puhtaiks (ei liian) ja pehmeiks näiden jäljiltä. Ei lainkaan huonot tuotteet, nää uudet Garnierin jutut on ollu kyl kaikki tosi hyviä. Arvostelen 4/5.

- Radox käsidesi. Esittelen nyt siks kun tää oli mulla matkalla mukana ja sitä ennen meikkipakissa pyörimässä, tällä joskus desinfioin käsiä ennen kun levitin niillä meikkivoidetta/primeria mutta nythän oon käyttäny vaan BeautyBlenderiä. Ei tätä voi mitenkään arvostella, perus käsidesi joka haisee viinalle ja oli turkoosia.

- Lipsolute huulirasva. Ihan ok, 3/5.

- Tigerin sydänhiuskampa :D Siis oon nähny näissä joidenki esittelevän jotain hiuskampojaan loppuneiden tuotteiden joukossa ni kai mäki sitte. Ei vaan ollu tälle enää käyttöö kun on Tangle Teezerit ja muut. Ihan hyvä kampa eikä maksa ees kun euron Tigerissä eli hintalaatusuhde kohdillaan!

- Yves Rocher - Rose Absolue ja Yves Saint Laurent - Young Sexy Lovely -hajuvedet. Nää on molemmat seissy mulla vaan vessankoristeina koska en välitä käyttää tollasia ei-suihkutettavia kuten toi eka näytekoko ja toi YSL oli rikki :( Tai siis siitä hajos mulla jo monta monta vuotta sitten toi pumppu. Molemmat tuoksuu ruusulle, tykkään molemmista. Arvostelen noi 3/5 ja 4,5/5.

Onko teillä kokemuksia näistä? 
Entä mitä tuotteita teillä on nyt loppunut lähiaikoina?

6 kommenttia :

  1. Dependin kynsilakat ovat tuttuja sekä mullaki tais olla tuollanen hiusharja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muistaakseni näinkin sulla jossain niissä loppuneissa tuotteissa ton hiusharjan tai sitten jollain muulla! :)

      Poista
    2. Mulla se tais ainaki olla =)

      Poista
    3. Nonii no muistin sit oikein! :,3

      Poista
  2. Ei ole kokemusta, mutta tota Garnierin shampoota ja hoitsikkaa pitää kokeilla! :) Multa on viime aikoina loppunut ainakin Vaselinin vartalorasva, se "perus". Mun mielestä tosi hyvä rasva, aion ostaa uudestaan :) Lisäksi myös Pirkan Argan kasvovoide loppui juuri, siitäkin tykkään yllättävän paljon ja aion ehdottomasti pysyä siinä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä suosittelen testaan niitä jos markettituotteita käyttää koska noi on oikeesti tosi hyvii eikä mitää kalliita! :)

      Niin ja noista Vaselinin tuotteista nii haluaisin koittaa sitä uutta suklaajuttua tai siis testasinkin kyllä kaupassa, sitä sprayta! Ihana tuoksu ja tuntu hyvältä iholla mut en voinu ostaa vielä kun mulla on aika monta mitkä pitäisi käyttää ensin :,D Sit se vaaleenpunases pullos oleva käsirasva Vaselinin on kans ihan huippuhyvää, taidankin ostaa sitä seuraavaks kun tarvin käsirasvaa (ellen oo sortunu sitä ennen taas hamstraan jotain söpöjä...)

      Poista