keskiviikkona, marraskuuta 11, 2015

Girls Night Out

Pakko laittaa pari kuvaa vielä viikonlopulta kun olikin niin mukavaa. 

Perjantaina illalla lajittelin kirppiskamoja kun Oonalta tuli viestiä että pitäskö juoda sen kaapista kuohari pois ja ei mua siinä varsinaisesti ylipuhuakkaan tarvinnu.

Otettiin taas oikee kihlajaiskuvakin takkatulen äärellä :D

Käytiin pyörähtään We Got Beefissä mut tosi aikasin jo eikä siellä ollu vielä ketään ni mentiin sit syömään Big Mamasiin ja siitä kotiin :D

Lauantaina Aino tuli mun luo ja käytiin sit syömässä siinä toisessa Morrisonissa ja tultiin sit mun luo viettään iltaa ja Oonakin tuli.

Väännettiin Fresita-Blossa-glögiä niinku uhkailtiin :D


Juotiin noi kaikki :D

Jälkkärinä oli Oonan leipomaa juustokakkua naaaaaaaam :D

Neljäskin muija tuli vielä poikkeen mutta oli vaan jätskilinjalla :D

Mun luota lähettiin Bonesiin ja siellä sit menikin koko ilta vaikka oli kai vähän ajatuksena jatkaa pidemmällekkin. 

Oli kyllä hyvä viikonloppu.

Mulla on ollu jo pitkään koko loppuvuoden kalenteri ihan täynnä, juhlia juhlan perään mutta en anna sen ainakaan haitata. Kiva vaan kun on menoja!

Miten teidän viikonloppu meni?
Onko jo ens viikonloppu mielessä?

8 kommenttia :

  1. Kävin lauantaina pyörähtään messuilla kun puoliso kattoi pienokaistamme

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii iha kiva että pääsit vähän tuulettumaan! :)))

      Poista
  2. Ihania kuvia! Noi kaikki juomat ja herkut aaa pääsispä ittekin nautiskelemaan! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos :D Ja joo itteeki alkaa taas himottaa :(:(:(:(

      Poista
  3. Mä makasin hirveessä kuumeessa koko viikonlopun :D Olipa siinä kerrakseen tällä syksylle flunssaa :D jso ens viikonloppuna vaikka eläisi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai kauheeta! :( Toivottavasti ny paranet äkkiä ja pääset vähä ulkoileen! :3

      Poista
  4. Vastaukset
    1. No juu mutta tällä hetkellä ei ole haku päällä :)

      Poista