maanantaina, marraskuuta 09, 2015

Maanantain asu

Tässä nopee asukuva tältä päivältä ja tiedotuksena, että vein tänään läjän vanhoja vaatteita, kenkiä ja asusteita KAMPIN KIRPPUTORILLE Runeberginkadulle. Pöytä on mulla ens maanantaihin asti (tyhjennän sen siis sillon iltapäivällä) ja siellä on tyyliin kerran käytettyjä mekkoja ja kaikkee sellasta mitä oon vaan säilyttäny kaapissa kun luullu että tulee käytettyä mutta ei oo sit tullukkaan ja hinnat on kaikkee 1-10 e väliltä, mikään ei maksa kymppiä enempää ainakaan. Käyn vielä huomenna viemässä sinne vähän lisää tavaraa. Pöytä on 71, käykää tyhjentämässä se.


paita /H&M
housut /Bershka
kengät /Calvin Klein
laukku /Michael Kors
kaulakoru /Balilta

Asuna oli tollasta aika rentoo tänään, noi tummansiniset housut on superihanat ja ettin niitä yks päivä kissojen ja koirien kanssa täältä kotoo eikä meinannu löytyä mistään. Sit ne oli jossain henkarilla jonkun takin sisässä :D Onneks löyty koska noi on parhaat ja olin kaipaillut niitä.

Mitäs tykkäätte asusta?

6 kommenttia :

  1. Jee! Kiva et taas postasit! ! :) nättinä taas!

    VastaaPoista
  2. On kyllä ihanat housut! :)

    VastaaPoista
  3. Mä kävin siellä kirppiksellä ja sovitinkin paria vaatetta sun pöydästä, mut ne ei sitten näyttänyt mun päällä kovin hyviltä :( se yks neulemekko jäi kyllä vähän kaivelemaan, voi olla et käyn kuitenki vielä uudestaan :D yhden paidan löysin mut se oli valitettavasti toisesta pöydästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa haha voi ei! :D No mut kiva että löyty jotain edes muusta pöydästä ettei tarvinnut lähtee tyhjin käsin!!! :)

      Poista