sunnuntaina, marraskuuta 29, 2015

Skin Doctors EyeTuck ™ -silmänympärysvoide

Toinen tuote mikä mulla oli shytobuy.fi:n valikoimista testissä on silmänympärysvoide samalta merkiltä kuin se Gamma Hydroxy -voide josta kerroin täällä.

En oo aikaisemmin juurikaan käyttänyt mitään silmänympärystuotteita, mutta tämän kun sain käsiini niin oon käyttänyt säännöllisesti joka ikinen ilta.


"Skin Doctors EyeTuck on suosittu hoitotuote silmäpussien poistamiseen. Voiteen sisältämiä ainesosia on jo vuosien ajan käytetty ihon turvotuksen lievittämiseen."

Mulle on tässä iän myötä alkanu kehittyyn aika komeet silmäpussit ja varsinkin epäterveellisten elämäntapojen harrastaminen näkyy joinain aamuina heti silmien alla, joten lähdinkin mielenkiinnolla tätä testailemaan. Tuote kosteuttaa ja on kehitetty erityisesti herkän silmänympärysihon hoitoon ja mulla varsinkin näin talvella meinaa silmäluomet kuivahtaa. Tää on todella riittoisaa, sellanen nuppineulan pään kokonen määrä riittää molemmille luomille ja imeytyy nopeesti, eikä jätä mitään inhottavia tuntemuksia. Ja mikä parasta, mun silmäpussit on oikeesti pienentynyt! :D

Sen takia en oo jotenkin osannut/uskaltanut aikasemmin tän tyyppisiä tuotteita käyttää kun pelkään niiden olevan jotenkin liian rasvaisia ja että reaktio olis vaan ikäänku käänteinen, mutta tälläset luulot osottautui ihan turhiksi. Tykkään tästä tosi tosi paljon ja käytän kyllä koko pullon ihan viimeistä pisaraa myöten!

Onko teillä tästä tuotteesta kokemuksia?
Entä käytättekö jotakin muuta silmänympärysvoidetta?

6 kommenttia :

  1. mun on ollut tarkotus ostaa silmänympärysvoide ja mullakk silmäpussit ja kuivahtaa silmänympärykset tää tuote vois olla mulleki siis hyvä :D paljo tällä on hintaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosta linkistä pääsee varmaan sen tuotteen sivuille, oisko n 50e et ei mikään ihan edullisin kuitenkaan :,3

      Poista
  2. Olen käyttänyt tätä tuotetta aamuin illoin kohta putkilo jo loppuukin. Mutta en ole valitettavasti huomannut oikein mitään eroa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi ei :/ Harmi kun koskaan ei voi tietää etukäteen toimiiko tuote juuri itsellä :(

      Poista
  3. Toi on todella hyvä merkki, ylipäätäänkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikuttaa joo aikas käyttökelposelta noin mitä oon nyt ite testaillut ja aika monet niitä on kehunutkin! :,3

      Poista