maanantaina, marraskuuta 16, 2015

Skin Doctors Gamma Hydroxy ™ -hoitovoide

Kirjotin täällä jo jokin aika sitten saaneeni shytobuy.fi -kaupasta testiin pari tuotetta ja lupailin palailla asiaan kun oon päässyt tuotteita testaamaan rauhassa.

Olin kuullut paljon positiivista Skin Doctorsin tuotteista ja tää Gamma Hydroxy vaikutti tosi mielenkiintoiselta. Vai miltäs kuulostaa:

"Gamma Hydroxy -hoitovoiteen säännöllinen käyttö on auttanut tuhansia miehiä ja naisia saavuttamaan hehkuvan ihon vain muutamassa päivässä. Gamma Hydroxy -voide antaa muutamassa päivässä samankaltaisen tuloksen kuin kemiallinen kuorinta 12-14 viikossa. Voiteen avulla silotat rypyt, häivytät maksaläiskät ja pisamat, sekä saat aikaan raikkaamman ihon ja supistuneet ihohuokoset. Voiteen sisältämät alfa –ja betahapot parantavat selkeästi ihon väriä, kirkkautta ja rakennetta."



Voide on aika styrkkaa tavaraa, mutta imeytyy nopeasti ja parhaan tuloksen saamiseksi sitä suositellaan käytettävän aamuin illoin. Koska mun iho on helposti rasvoittuvaa sorttia en käytä aamuisin meikin alla voidemaisia kosteuttajia, joten tätä oon laittanut vaan iltaisin.

Alkuun käytin tätä ahkerasti muutaman viikon ajan kasvoille, kaulaan ja dekolteelle, koska kasvojen ihonhoidon ohella näidenkään hoitoa ei pidä laiminlyödä :) Erityisen positiivisena juttuna huomasin jo muutamassa päivässä miten mun rinnasta hävis epäpuhtaudet ihan silminnähden. Mulle on aina välillä tullut jostain syystä jotain näppylöitä siis rintaan, mutta nyt ne on hävinnyt ihan kokonaan. Lisäksi naamakin on ollut paljon paremmassa kunnossa ja senhän kanssa mä nyt oon taistellut tässä jo vaikka miten kauan. Kaulan ihoa en yleensä juurikaan tarkkaile, mutta siihen huomasin päivittäisen käytön aiheuttavan hilseilyä, joka kuitenkin on ihan normaali 'sivuoire' ja tarkottaa vaan sitä, että iho uusiutuu. Sen jälkeen oon vähän harventanut käyttökertoja kaulan iholle pariin kertaan viikossa.

Olin välissä käyttämättä tätä varmaan kuukauden verran (koska en halua että tämä loppuu! :D) ja kun huomasin että naamaan alkoi taas ilmestyä finnejä ja muuta niin otin taas käyttöön, oon käyttänyt nyt pari viikkoa ja tilanne on taas parempi. Elikkäs toimii!

Kaikenkaikkiaan oon tosi tyytyväinen tuotteeseen ja tulee varmasti käytettyä ihan loppuun asti.

Onko teillä kokemusta tästä tuotteesta?
Entä tuon kyseisen sarjan muista tuotteista?

8 kommenttia :

  1. Hyvä et toimi! Aika kallis voide kyll. Tuolla myydään just noita laihdutus pillereitä mitä oon ettiny :D pitää kokeilla..on sitä 7kg niin vaikee kyl laihduttaa :D kun on niin laiskakin :D sä oot laihtunu aika paljon..oottko alkanu treenamaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiteiden toimivuuteen uskon kyllä mutta laihdutuspillereistä en olis niinkään varma, suosittelen vaikka testaan lentoemodieettiä nesteiden poistoon ja jatkaan siitä kevyemmällä ruokavaliolla, kyllä se lähtee äkkiä :,3 Ite en huomaa et olisin laihtunut, en oo kovin kiinnostunu ollu koskaan sellasista asioista :D

      Poista
    2. En kyl itekkään usko tommosia laihdutus pillereitä. Mut vois toimii :3 Pitäis varmaan heittää vaaka pihalle,jotenki pakko käydä siinä kun tuli ostettuu. Muuten en ees oo omistanu vaakaa :D

      Poista
    3. Heitä suosiolla pois, mullaki ollu vaa kellarissa viime muuton jälkeen ku muuten se vaan pyörii turhana jossain jaloissa :D

      Poista
  2. Skin Doctors -sarja kuuluu ns. cosmeceuticals-tuotteiden parhaimmistoon, voin todeta n. 10 vuoden käyttökokemuksen perusteella. Suosikkejani ovat kasvoille tehohoitona Relaxaderm Advance ja käsille Younger Hands. Aviomies käytti ekaksi mainittua puolisen vuotta ja kaverinsa alkoivat kysellä miten nassu on noin freesaantunut! Tokaksi mainittu silottaa kämmenselät ja estää maksaläikät vaikka oleskelisi auringossa (kokemusta on 3 vuoden asumisen ajalta Thaimaassa).

    Sanoisin kuitenkin, että Skin Doctors toimii parhaiten 30+ -40+ -ikäisille. Nyt kun oma mittari alkaa lähennellä viittäkymppiä, huomaan että teho ei ehkä enää niin näkyvä. Vinkkejä muista cosmeceuticals-sarjoista otetaan vastaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän ihanalta kuulostaa toi tuote, toivottavasti sitten on vielä yhtä hyviä markkinoilla kun itellä alkaa näkymään vanhenemisen merkkejä :) Muuten mulla ei ookkaan tän tyyppisistä sarjoista kokemusta, mutta toivotaan että löydät jotku hyvät!!! Kiitos kun jaoit kokemuksesi!

      Poista
  3. Ei kokemusta kyseisen merkin tuotteista

    VastaaPoista