torstaina, joulukuuta 24, 2015

All Time Favorites - Kosmetiikkatuotteet

Tässä on nyt listattuna vähän eri kategorioista muutamia mun kaikkien aikojen lemppareita meikki-/kosmetiikka-/hiustenhoitotuotteita. Mähän en oo mikään ns merkkiuskollinen ja tykkään testailla aina uusia juttuja ja harvemmin rakastun mihinkään sillä tavalla, että ostaisin toiste, mutta nää on sellasia mitä tulee ostettua uudestaan ja uudestaan ja joita kaikkia suosittelen oikein lämpimästi ja ihan ilman mitään taka-ajatuksia tai myynnillisiä tarkotusperiä :D Näitten mielipiteitten takana seison iha 100%, mutta en tietenkää voi taata sitä että samat tuotteet toimis samalla tavalla muilla tai että muut pitäs näitä 'yhtään minään'.

Kaikista ei valitettavasti oo kuvaa saatavilla (esim syystä ettei sitä oo mulla tällä hetkellä) mutta ei anneta sen häiritä ja varautukaa ihan helvetin pitkään postaukseen, saatoin vähän innostua :"D

MAC Pro Longwear -meikkivoide
Ostin tän oikeestaan jatkona saman linjan peitevoiteelle jonka havaittin hyväks (tai siis parhaaks ikinä) ja oon ollu enemmän kun tyytyväinen. Hintaa meikkivoiteella on muistaakseni noin 30e, eli varsin kohtuullinen siihen nähden että halpismeikkivoiteistakin joutuu nykyään pulittaan reilua kymppiä ehkä. Pullo kestää mulla tosi kauan, mutta yleensä käytänkin normaalina työpäivänä jotain halppiksia ja tätä sit jos oon 'menossa jonnekkin' :D Mutta huomannu senkin että sitten jos arkena erehtyy tätä jostain syystä laittaan niin meikkipohja pysyykin koko päivän täydellisenä ;) Voin suositella erittäin lämpimästi ja tätä suositellaan mun mielestä just esimerkiks rasvottuvalle iholle - elikkäs juuri sopiva mulle. Ja ne sävyvaihtoehdot! Jos MACilta ei löydä sopivaa niin ei kyllä sitten mistään!

MAC Pro Longwear -peitevoide
Ostin tätä aikoinaan ihan puhtaasti siks kun oli joissain blogeissa kehuttu - enkä joutunu pettyyn. Tästä on tullut ihan mun superlemppari tuote. Ekalla kerralla myyjä testas mun naamaan sävyä ja mulla meinas tippua silmät päästä miten pieni määrä näin ohutta peitevoidetta pysty peittään mun tummat silmänaluset ja punottavat nenänpielet ihan täydellisesti. En suostuis enää luopuun tästä. Pikkupullo maksaa 20e ja on tosi riittosaa tavaraa. Miinuksena mainittisin ton pumppupullon josta tulee kerralla jopa ihan liikaa tavaraa, sen kanssa saa olla tosi varovainen. Yleensä pumppupulloihin tuppaa jäämään tavaraa pohjalle ihan hirveesti ja muistaakseni tästä ei tota korkkia saa ees sillain pois että pääsis kaapiin jämät pohjalta, mutta sille ei oikeestaan oo ees tarvetta kun sisältö valuu jotenkin tonne pohjalle niin tehokkaasti kuten kuvastakin näkyy ja siks sieltä saa ne rippeetkin pihalle. Tää on vaan niin täydellinen tuote ja varsinkin tälläselle ihmeelliselle sekaiholle että en voi kun suositella erittäin lämpimästi ja kehottaa testaamaan jos vaan yhtään mielenkiinto herää.

Grimas Transparent irtopuuteri
Vuosien ajan ollut jo yks mun luottotuotteista, tämänki vissiin bongannu jostain blogeista tai nettikeskusteluista. Tätä myydään naamiaiskaupoissa tai ainakin Punanaamiossa ja tollanen iso purkki maksaa vissiin kympin eli huomattavan edullista ja RIITTOISAA. Jauhe on hienojakoista ja valkoista, mutta muuttuu iholla nimensä mukasesti läpinäkyväks. Yks purkki kestää mulla ihan tajuttoman kauan, en ees muista koska oon tän ostanu eikä vielä oo ees puolillaan. Pitää ihon mattasena piiiitkäään. Pakkauksessa ois toivomisen varaa, tossa ei oo mitään sellasta ritilää vaan suoraan kun kannen avaa niin pääsee koko sisältöön käsiksi. Muistaakseni aikasemmin tää oli jotenki erilainen elikkäs tätä on menty vasta sitten lähimenneisyydessä ilmeisesti kopeloimaan. Mun mielestä siis pakkauksen kanssa on menty huonompaan suuntaan, mutta toisaalta ei se sen kummemmin häiritte, mitä nyt vähän hankaloittaa elämää. Ymmärrän myös pointin pakkauksen ulkoasussa - kun siihen ei panosteta kummemmin niin hintakin pysyy alhaalla. Tää on sellanen mikä pysyy visusti kotosalla omalla paikallaan ja tätä huiskitaan siellä naamioon, mukana tällästä ei kannata kuljetella vaan ottaa sitten meikin korjailuun kivipuuteri laukkuun mukaan (tosin tää nyt taitaa olla ihan kaikille selvää tietoa). Suosittelen lämpimästi kaikille, ite en muihin vilkasekkaan ellei nyt jostain syystä satu silmiin joku mikä ois muka pakko saada :)

UDPP eli Urban Decay Primer Potion
Kuvassa Naked2 paletin mukana tulleet runsaat näytteet originaalista ja kolmesta muusta versiosta. Originaaliin oon tutustunut jo vuosia sitten ja meistä tuli heti hyviä ystäviä. Näistä kolmesta muusta kahta oon ehtinyt näiden näytteiden kautta testaileen, Edeniä joka on matta ja Anti-Agingiä jolla on vissiin sitten joku antiaging vaikutus (en tarkemmin perehtyny tähän ominaisuuteen vaan ainoostaan totesin sen ihan yhtä hyväksi kuin ton originaalinkin :D). Primer Potionin hylsy on niin sairaan ihanan näkönen, että sen perusteella vois jopa uskoo tuotteella olevan jotain maagisia ominaisuuksia. Tai ainakin sen vanhan pullon perusteella, nykyäänhän toi on sellanen tuubimainen jossa on kuitenkin se aplikaattori. Ehkä parempi silti niin, koska luulis sieltä olevan taas helpompi saada sitten käytettyä ihan viimeseen pisaraan asti. Niin tai näin, ihan super pieni määrä tuotetta riittää pohjustamaan koko silmäluomen ja sen kanssa meikki todellakin pysyy paikallaan ja sävyt tulee paljon paremmin esiin. Pelkästään tällänen näyte riittää yli kymmeneen käyttökertaan. Oon tehnyt niin et oon tyhjentäny aina pieneen purkkiin ton sisällön ja se ehtii sellasessa jopa vähän kuivahtaa ennen kun loppuun, elikkäs oikeesti iha sairaan riittoisaa. Suosittelen taas mitä lämpimimmin ihan kaikille.

Urban Decay Naked2 -luomiväripaletti
Ois tietty voinut ottaa kuvan vaikka noista sävyistäkin mutta en tajunnut :D En tiiä oonko koskaan sanonu mut tosiaan Urban Decay on yks mun ihan erityisen lemppareimpia kosmetiikkabrändejä ja voisin ottaa ihan kaiken mitä niillä on omaan meikkikokoelmaani :D Sytyin tähän palettiin vasta jotenkin aika myöhäsessä vaiheessa elikkäs kesällä kun juttelin yhden mun työkaverin kanssa meikeistä. Tää frendi on sellanen, että jos haluan puhua meikeistä niin tiedän kenen puoleen kääntyä, hänen kanssa pystytään jutteleen ikuisuuksia ihan pelkkää kosmetiikkaa :D Valkkasin tuon numeron 2 sen perusteella, että sävyt siinä on kylmiä. Tää menee nyt taas ihan ohi aiheen mutta siis normaalisti kun puhutaan että lämpimät sävyt korostaa sinisiä/harmaita silmiä ja kylmät sitten taas ruskeita niin joo totta, mutta koska mun ihonsävy on kylmä niin kylmät sävyt näyttää sen kanssa paljon paremmilta kun lämpimät taas usein saa mulla kokonaisuuden näyttään jotenkin suttuiselta. Sillon kun olin tätä ostamassa niin mietin et tuleeko mun ees käytettyä tällästä oikeesti vai tuleeko ihan hutiostos ja kun ei ihan halpakaan oo, yleensä palettien kanssa mulle käy niin että osaan tehdä niillä tasan yhdenlaisen meikin ja käytän loppuun ne tietyt pari sävyä ja loput jää sitten käyttämättä ihan tyystin. Ja tässä varsinkin kun on ainoostaan kolme mattaa ja loput tollasia shimmerisiä tai enemmän kimaltavia ja metallinhohtosia. Ah miten onnellinen oonkaan että en perääntyny ostamisesta, koska en suostuis enää luopuun tästä. Niinkun varmaan mun meikkivideoiltakin ootte huomannut niin tää on melkein jokaisessa käytössä :D Syystä että TÄÄ ON VAAN YKSINKERTASESTI PARAS :D Noita sävyjä yhdistelemällä pystyy tekeen vaikka minkälaisia yhdistelmiä ja tyylejä - esim tosi mattasen ja siistin cutcreasen, tummia smokyjuttuja, kullan ja pronssin ja hopean hohteisia vaaleita ja tummia meikkejä juhlaan plus sitten arkeen tää on vaan ihan täydellinen kun voi tehdä sellasia neutraaleja juttuja :D Voisin ylistää tätä vaikka miten pitkään :D Joka pennin arvonen.

Maybelline Great Lash Blackest Black
Tää on sellanen mikä jakaa mielipiteitä ja sit oon aina jotenki ihmeissäni jos joku ei oo ikinä testannu tätä. Siis Great Lashia yleensäkin, sävyllä ei niin väliä. Koska eikös tää oo yks iha ensimmäisiä oikeita ripsivärejä mitä on ikinä markkinoille tullu vai oonko ihan väärässä ja vieläkin pitää pintansa :D Lisäks tää on ensimmäinen ripsari mitä mulla on ikinä ollu kun sain vitosluokalla joululahjaks meikkejä. Sen joulun jälkeen en oo muuten päivääkään ollu koulussa/töissä meikittömänä, en kertaakaan täysin meikittömänä. Mun ripset on aika perus, ei pitkät, ei lyhyet, ei tuuheet eikä harvat, ei ees vaaleet eikä tummat vaan nii keskiluokkaset kun voi olla ja mulle tää toimii erityisen hyvin. Pidentää vähän ja tuuheuttaa vähän ja lisäks toi harja on vaan ihan täydellisen kokonen - ei liian pieni eikä liian iso :D Ostelen muitakin ripsivärejä kyllä siis ihan mielenkiinnosta hienon hylsyn tai halvan hinnan perusteella, en oo jotenki ikinä perehtyny ripsareihin niin hirveesti mutta tää on sellanen mitä ostan aina jos en muutakaan keksi, sellanen johon vielä vuosienkin jälkeen palaan ja aina tykkään siitä yhtä paljon :D

Tässä on sitten muutamia rajausjuttuja, elikkäs vanhan liiton H&M:n valkonen ja musta kajaali ja dipliner niminen nestemäinen eyelineri. Näistä voi olla vähän turha enää ees puhua mitään nyt kun henkkamaukan meikkilinja on uusiutunu täysin. Se kulmakynäkin oli aikoinaan maailman paras, mutta ajat on muuttunu :D Nää kynät on aikoinaan ollu käytännössä ilmasia (alle 2e kai) ja noiden koostumus on miellyttävän pehmee ja helposti levittyvä ja sitä on helppo tarvittaessa häivyttää vaikka vaahtomuovisella aplikaattorilla tai pumpulipuikolla. Noi myös riittää mulla käytössä tosi kauan ja kun nää loppuu niin uudet ei tosiaan tuu oleen H&M:n koska eikös niillä nyt samalla sitte hinnatkin noussu ja laadusta en tiedä koska se maailman paras kulmakynä muuttu ainakin joskus vuosi sitten vai ylikin ihan huonoks. Ainakin muissa tuotteissa niillä on nyt korkeemmat hinnat ja hienommat pakkaukset, mun mielestä ois saanu mennä tällä entisellä linjalla koska mieluummin ostan sitten joltain muulta merkiltä pari euroo kalliiman huulipunan tai kynsilakan tai mitä tahansa. Toi dipliner oli myös laadultaan verrattavissa paljon kalliimpiin samankaltasiin tuotteisiin, sivellin siinä on ihan superhyvä ja sillä saa tarkkaa jälkee. Harmittaa sit kun tää loppuu :( Lumenen nudenvärinen kajaali sävy 9 on mun luottotuote alaluomen sisäpuolelle. Se kirkastaa ilmettä ja luo illuusion isommasta silmästä. Toisin kun usein kuvitellaan niin puhdasvalkonen saattaa jopa tehdä ihan päinvastasen reaktion niin siks kannattaa mielummin käyttää tollasta vähän ihonsävyistä ja tää on ainakin ollu melkein päivittäisessä käytössä. Tää sopii ihan kaikenlaisten silmämeikkien kanssa käytettäväks eikä petä ikinä. SUOSITTELEN.
Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade sävyssä Blonde
Yks sellasia tuotteita joita kans oon ostanu ihan vaan puhtaasti siks kun niitä on hypetetty ihan hullun lailla :D ENKÄ OO PETTYNY. Sävyjä on useempia ja ite otin vaaleimman elikkäs Blonden ja tää sävy onkin sitte ihan täydellinen - ei liian lämmin mitä yleensä kaikissa kulmakynissä ja kulmatuotteissa vaaleet sävyt tuppaa oleen vaan sellanen neutraali tai kylmä. Tää purkki maksaa noin 30 e vai vähän ylikin, mutta tää on päivittäisessä käytössä kestänyt mulla jo reilusti yli puoli vuotta eikä taida olla vielä edes ihan puolillaankaan. Vaikka tosiaan oon käyttänyt tätä päivittäin tai jopa useemman kerran päivässä kun välillä pesen kaiken pois ja teen uudestaan, varsinkin kun kuvailen videoita tai oon lähdössä vaikka jonnekkin juhlimaan niin tykkään ennemmin alottaa puhtaalta pöydältä kun yrittää epätoivosesti freesata  ja tummentaa päivämeikkiä. Voisi kuvitella että tälläsen kanssa tuhertaminen olis paljonkin hitaampaa kun kynällä suttaaminen, mutta ei muuten pidä paikkaansa. Ihan minimaalisella määrällä tuotetta saa kulmakarvat kuosiin ja varmaan toi miten mulla tuote on riittäny niin kertoo jo ihan tarpeeksi. Yks mikä tässä on mulle henkilökohtasesti hankalaa on toi purkki, koska mulle on pari kertaa käyny se perinteinen - eli korkki on jääny päiväks auki ja sit oon ollu ihan paniikissa ettei tää oo vaan kuivahtanu. No ei onneks oo kuitenkaan kuivunu tai sitten en vaan huomaa ja jos (KUN!) ostan uuden joskus niin toteen et olihan se xD En oo vielä päättäny onko tää tuote hyvää siks että tää vaan on sairaan hyvää vai siks että tää on Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade, mutta en aatellu ottaakkaan selvää ostamalla mitää halpiksia ennen kun nään jotain muuta hypetettävän :D Levitykseen oon käyttäny jotain ihan omia viistopäisiä siveltimiäni, en niitä Anastasian omia joten en tiedä saisko niillä vielä tarkempaa jälkee mutta uskon että todennäkösesti kyllä koska ne mitä mulla on on jotain ihan halpiksia eikä niin teräviä.

Essencen huulipunat
En sanois olevani erityisemmin mikään huulipunien ystävä, tälläkin hetkellä mulla on huulissa jotain babylips -tyyppistä sävyä antavaa huulirasvaa joka nyt kun tarkistin on kyllä sekin Essencen :D Kyllähän mulla huulipunia on reilut 50 kappaletta (laskin yks päivä) ja sävyjä laidasta laitaan mutta hyvin harvoin mitään tulee käytettyä kokonaan loppuun - heittelen aina sitten roskiin kun toteen et joku on ollu mulla jo sen verran kauan että hygieniasyistä luopuminen voi olla jo kannattavaa. Essencen huulipunat on ihan silkkaa rakkautta. Niiden koostumus on ihanasti levittyvä ja kestävä, niissä ei oo mitään epämiellyttävää makua tai tuoksua ja sävyjä löytyy vaikka miten paljon ja hinta. Se hinta. Paras nudensävynen huulipuna mitä mulla on koskaan ollu on toi mustassa hylsyssä oleva, tosin nyt en sen sävyn numeroo sitten muista mutta se sopii mulle vaan täydellisesti. Noi nudesävyt on niin ihania etten kestä. Toi nimenomainen musta on sellanen jonka ostamisesta ei mun mittapuulla hirveen kauaa oo ja se alkaa jo vedellä viimesiään, eli se kertoo jo siitä miten paljon mä siitä tykkään. Jos houkuttelee kokeilla jotain uutta sävyä mutta et oo ihan varma sopiiko se sulle tai tuleeko käytettyä niin käy Essencen hyllyllä, niillä hinnoilla ei jää harmittaan hirveesti jos sävyvalinta onkin sitten ihan väärä ja laadusta ei tarvi kuitenkaan tinkiä.

En nykyään kynsijutuistakaan kummemmin jaksa välittää mutta niistäkin löytyy muutamia tosi lemppareita juttuja joita on yllättäen Essencen kynsilakat ja toi Goshin Matt Effect Top Coat. Kynsilakoissa voin taas suositella Essencee, niiltä löytyy niin paljon ihania sävyjä ja halvoilla hinnoilla ja laadussakaan ei mitään valittamista että sieltä on helppo testata jotain uutta tai tehdä jotain lohdutusostoksia joista ei jää syntinen olo :D Tossa The Nudes sarjassa on muutamia erilaisia toinen toistaan houkuttelevampia nudesävyjä jotka tekee kahdella kerroksella jo aikas hyvin peittävän jäljen ja siis niistä sävyistä voisin ottaa vaikka kaikki. Mulla on ollut jo pidempään kynsien suhteen menossa matta ja nude kausi, eikä loppua näy. Siihen liittyen ostin sit vähän arvalla ton No make-up look -puuterisävyn kun pullon kyljessä sanat 'powdery effect' tms kuulosti jotenkin kiihottavalta. Ja siis voi vitsi että oli taas iha täydellinen ostos, toi jättää sellasen pehmeen mattasen, nimenomaan puuteroidun näkösen pinnan ja tuo tosi hennosti sävyä. Jos et tykkää kynsilakoista yhtään mutta haluat pitää kynnet kuitenkin huolitellun näköisinä niin tää vois mennä sulle just pelkiltään. Ite laitan eka kaks kerrosta tota nudee normaalia ja sitten tätä kerroksen päälle ja lopputulos on ihan täydelliset barbinkynnet :D Sitten toi Goshin mattalakka on sellanen joka on läpinäkyvä ja sillä saa minkä tahansa sävyn mattaseks sävyä muuttamatta. Just tätä mä tarviin enkä halua luopua tästä ikinä.

XZ Muumi Niiskuneiti -selvityssuihke
Aahahah tää on varmaan kaikkien aikojen hehkutetuin tuote tässä blogissa :D Tällä hetkellä koitan tyhjentää toista vastaavaa tuotetta, mutta mitä todennäkösimmin palaan tähän taas kun toi tosta loppuu. Lapsille suunnattu, joten tätä voi turvallisin mielin käyttää, pullo on söpö ja tuoksu huumaava johon ei vaan kyllästy. Ellen ihan väärin muista niin tää on tullu markkinoille 2004 ja sitä ennen käytin Natusan Kidsiä ihan niin pienestä asti kun muistan xD En vaan vois elää ilman selvityssuihketta! Se on niin paras tuote helpottaan kampaamista hiustenpesun jälkeen. Muumisuihke ei maksa kun ehkä femman vähän reilu ja pullo kestää mulla varmaan pari kuukautta - en oo ihan varma mutta useempi niitä vuodessa ainakin menee :D Tuntuu että joka toisessa loppuneiden tuotteiden listauksessa se mulla pyörii. Tuote josta en luovu ja jota suosittelen kaikille pitkähiuksisille.

Batisten kuivashamppoot
Ennen Batistee käytin aina sitä Klippoteketiä jota sai halvalla aina Sokoksen 3+1 päiviltä. Eihän se muutenkaan kallista oo ja vaaleenpunanen pullo on mukavan kokonen ja kivan näkönen, mutta kun noi Batistet tuntuu olevan aina tarjouksessa ja pullo sen verran isompi niin nykyään tulee ostettua sitä. Itseasiassa nyt en oo aikoihin kuluttanu kuivashampoota samaan tahtiin mitä ennen, mutta aina sellasen on kylppärin kaapista löydyttävä varmuuden vuoksi. Tällä hetkellä mulla on tällänen minkä pitäs olla kirsikan tuoksunen - no siitä en oo ihan varma,  mutta miellyttävä se tuoksu jokatapauksessa on, ei ainakaan paha. Raikastaa hiuspohjaa mukavasti kiirepäivinä kun pitäs olla jo menossa eikä pesulle oo aikaa tai sitten tällä saa myös puhtaaseen tukkaan kuohkeutta ja ilmavuutta. Näissä myös pullot on tosi kivan näkösiä, mikä on mulle ainakin aina plussaa :D Niin ja näitä on myös tummille hiuksille omansa kun tosta 'normaalista' voi helposti tumma tukka jäädä sellaseks ihme härmäseks tai homeisen näköseksi :D Niitä en oo testannu, eli en osaa sanoo mitää mutta että tummahiuksiset tiiätte tälläsen olemassaolosta!

Britney Spears - Fantasy -hajuvesi
Taas rakkautta jo vissiin 10 vuoden takaa. En vaan käsitä miten voi olla näin ihanan tuoksunen hajuvesi ja miten voin olla tähän niin koukussa :D Siis mulla loppu tää kovinkaan vakuuttava enää tän ikäsellä naisella ja vähän samantyyppisiä tuoksuja löytyy muiltakin brändeiltä vähän aikuisemmille sopivin vivahtein. Nyt oon kuitenkin muutaman viikon jo kärsiny tässä ihan hirveessä ikävässä ja joudun varmaan ALISTUMAAN ja ostaan tän itelleni taas, joululahjan verukkein. Siis huomautuksena, että tää postaus tulee ajastettuna ja jouluun on vielä hetki aikaa nyt kun tätä kirjoitan ;) Tuoksu on sellanen jokseenkin teinimäinen, vaniljan ja toffeen mieleen tuova. Sellanen että kuola alkaa heti valuun :D Ja ekat mielikuvat mulla on tän käytöstä sieltä ku olin ehkä just 18 tai vielä 17, elikkäs herranjumala 10 vuotta sitten. En vaa pääse tästä yli ja voin kertoo, että myös miehet pitää tästä tuoksusta tosi paljon, elikkäs hyvä hajuvesi saalistukseen jos jotakuta mietityttää mistä tyttöjen hajuvedestä miehet pitää :D Moni varmaan vihaa tätä ja haukkuu mun maun pystyyn siellä ruudun takana, mutta en voi itelleni mitään, kärsin ilman tätä :D Edit: Ostin tän sit taas :D

Sephoran suihkugeelit (+tyyliin kaikki muukin)
Yks juttu mitä ei voi liikaa ylistää, elikkäs Sephoran suihkugeelit ja oikeestaa kaikki muukin mitä siltä ketjulta tulee. Meikkejä en oo tosin testannut, mutta tarkotan nyt niitä hajuvesiä, suihku- ja ihonhoitotuotteita jotka on niissä ihanissa pastellinsävyisissä pulloissa ja purnukoissa ja ne tuoksuu huumaaville. On suklaata, vaniljaa, toffeeta, mansikkaa, mustikkaa, kookosta, mangoo....... siis melkein mitä vaan ja kai niitä välillä tulee ja meneekin :D Mun suosikit on tietysti kolme ekana mainittua ja sitten se ihana cotton flower mikä tuoksuu ihanan puhtaalle puuterimaiselle - sitä ei voi olla rakastamatta. Heti tuli himmeet himot päästä Tukholmaan shoppaileen ja oikeesti vaadin että SEPHORA SUOMEEN NYT HETI KIITOS, sit kaikki on täydellistä. Noi ei oo hinnoiltaankaan mitään tyyriitä, ihan perus markettikaman hintasia mutta ehkä kymmenen kertaa kiihottavampia :D Ja siis laadultaankaan noissa ei mitään vikaa oo, suihkugeelit puhdistaa hyvin ja on hellävarasia herkemmällekin iholle. Näitä hamstraan aina kun siihen on mahdollisuus.

Freemanin tuotteet
Kaikki Freemanin jutut on ihania. Mulla on ollu vuosien saatossa vaikka mitä naamioita, shampoita, puhdistusaineita ja muuta siltä enkä oo mihinkään joutunu pettyyn. Ulkoasultaan pakkaukset on kivan ja houkuttelevan näkösiä, tuoksut ja tuoksuyhdistelmät taivaallisia ja toimivuudeltaankin aina hyviä. Hinnat ei huimaa päätä ja eikö nää oo vielä jotain niitä ei eläinkokein testattuja tai jotain sen tyyppistä, mikä voi monille olla tosi tärkee ominaisuus tuotteen valinnassa. Oma suosikki taitaa olla se mansikka-suklaa savinaamio ja nyt mitä on tullu jonkun verran käytettyä niin yönaamio, joka tulee isossa tuubissa ja sitä levitetään vaan tasanen kerros naamalle ja se imeytyy kosteusvoiteen tapaan ja aamulla tarvii vaan huuhdella naama ja iho on ihan sametinpehmee ja kosteutettu. Freemanin tuotteet on myös aina toimivia lahjoja, koska niistä ei voi olla tykkäämättä ja niistä on aina joulun alla varsinkin kivoja lahjapakkauksia joka paikassa. En ees löydä sanoja millä voisin ylistää näitä tarpeeksi, mutta suosittelen ihan jokaiselle.

Onko nää tuotteet teille tuttuja?
Löysikö joku myös omiakin suosikkeja näistä mun listaamista?
Menikö jotain ostoslistalle?
Entä mitkä on teidän kaikkien aikojen suosikkituotteita?

19 kommenttia :

  1. Pidä tonttuhattu korkealla ;)

    VastaaPoista
  2. http://www.ebay.com/itm/391135635115?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

    Anniina. Koska oon sun blogin harras lukija ja ebay-tilailija kuten sinäkin, sun on pakko edes mun vuoks tilata tämä. Koska tiedän, että rakastut.

    Oon oikeesti eyelinereiden suurkuluttaja ja on ollu kalliita ja halpoja, markettiversioita ja sit sellasia paremmanmerkkisiäki eyelinereitä. Ja ei luoja, mä rakastan tätä! Tuolta tulee IHAN täydellinen määrä tota kamaa ulos, ja vaikka kuinka hieroo silmiään niin toi ei lähde millään pois - paitsi sitten vedellä se lähtee ihanan helposti pois (Ei siis ole vedenkestävä kuten kuvauksessaan, mutta aivansama). Oikeesti, tää on niin rakkaus tuote että oli pakko hehkuttaa! Niin halpa, niin hyvä, oon varmaan rakastunut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Just läksi tilaukseen ja sattukin sopivaan saumaan kun mulla alkaa oleen suosikkieyelinerit lopussa! :D

      Ja plussaa vaan ettei oo oikeesti vedenpitävä koska mä en jaksa meikinpoistoaineiden kanssa touhuilua! Liikaa vaivaa! Kiitos vinkistä ja kerron sit mun mielipiteen kun pääsen testaileen! :P <3

      Poista
  3. "Käy Essencen hyllyllä"? Missä niitä on suomessa?

    VastaaPoista
  4. Mä tykkään myös tuosta MACin meikkivoiteesta, mutta en ikinä tykästynyt saman sarjan peitevoiteeseen, kumma kyllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu, etten oo tykästyny tohon peitevoiteeseen sitten yhtään! Todella hassua, kun kaikki aina hehkuttaa sitä ja ei vaan toimi mulla :D yritän vaan jotenkin saada ton käytettyä loppuun käyttämällä aina sillon tällöin.
      Oot eka ihminen kymmenien ihmisten joukossa, jonka kanssa oon samoilla linjoilla :o

      Poista
    2. Jännä! :D Mulle toi peitevoide on niin ylisuosikki et en kyl pystyis ees kuvitteleen luopumista siitä! :D Oon tosi pahoillani tietty ettei se toimi teillä ja että meni vähän niinku rahat hukkaan kun ei toikaan mikää edullisimmast päästä oo mutta tavallaan sit mielenkiintosta kuulla miten joku oma suosikki jonka oon havainnu mielettömäks ei toimi sit jollakin muulla! :D

      Laitan teille kysymyksen takasin: Mikä on teidän suosikki peitevoide tai mikä toimii teillä parhaiten?

      Poista
  5. macin meikkivoide ja peitevoide ostoslistalla jo monta kuukautta :D pitäis varmaan hankkia..

    VastaaPoista
  6. itse harmittelin kans kun tuo hm:n kajal loppui mutta eipä se uusikaan huono ole onneksi =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo uusia testaillu! Ehkä vois joskus - saa nähdä! :)

      Poista
  7. Tää oli tosi kiva postaus (nyt vasta ehdin lukemaan)! :) Toi Freemanin Sleeping Mask olis kiva testata, muistatko mistä olet ostanut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana jos tykkäsit! :) Se on ostettu kai iha jostain Sokokselta tai Anttilasta missä noita nyt yleensä hyvät valikoimat on! Eikä se maksa kun sen femman verran tai vähä suuntaan jos toiseen! :) Tykkään siit kyl tosi paljon :)

      Poista
  8. en haluis säikytellä mut mä yritin just metskata niisku neidin selvityssuihketta, kun ostin pidennykset ja se on niille niin tautisen hyvää. no, ei löytyny mistään!? :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei huolta, kyllä sitä kaupoissa on, ite ostin just uuden :"3

      Poista
  9. Itte oon käyttäny Britneyn Midnight fantasyy jo monta vuotta, varmaa siit saakka ku se markkinoille tuli, enkä luovu siitä ikinä :'D <3 joten ei hätää, terveisin Annina -88

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii elikkäs hyvä, ei hätää sullakaan! :D

      Poista