sunnuntaina, joulukuuta 20, 2015

Ihonhoitorutiinit

Tässä on nyt tiivistettynä mun ihonhoitorutiinit ja tuotteita mitä tällä hetkellä on käytössä. Koska ihoo on muuallakin kun naamassa nii tässä on nyt vähän laajemmin sitten kaiken näköstä.

Naaman puhdistamiseen oon käyttänyt nyt Garnierin misellivettä, joka mun mielestä ei oo oikeesti mitenkään erikoinen. Tai kun oon vähä joka paikassa nähny tätä ylistettävän nii kai ne on ollu vaan maksettuja mainoksia, koska ei tää oikeesti niin hyvä oo :D Siis tokihan mielipiteitä löytyy tasan niin paljon kun käyttäjiäkin mutta en nyt jaksa uskoo että kaikki mitä sanotaan pitää ihan paikkaansa. Ostin tän jostain alepäiviltä ja haluan käyttää tän loppuun jokatapauksessa ja kun edellinen puhdistustuote loppu niin tää on ollu nyt sit käytössä. Tällä siis kostutetaan pumpuli ja sitten pyyhitään naama tällä :D Tän käytön jälkeenhän ei tarvittis enää pestä naamaa tai mitään mutta mulle ainakin jää iho tästä tosi epämiellyttävän tuntuseks ja muutenki ajatus siitä ettei naamaa oo huuhdottu vedellä tuntuu iljettävältä, joten virutan naaman ja kuivaan.

Sitten pyyhin vielä naaman Nivean kasvovedellä kostutetulla pumpulilla. Tämäkin tuote alkaa veteleen viimesiään (tän kaveri loppu siis jo aiemmin) ja sit kun tää on loppunut niin ostan uuden pariskunnan.

Ihorasvoja mulla on käytössä kaksi, tätä Skin Doctorsin laitan iltasin ja ACOn voidetta aamuisin. Nyt syksyn ja talven mittaan mulla on iho ruvennu kuivuun sen verran että aamusinkin kosteusvoiteen käyttö on tarpeellista tai alan luomaan nahkaa kun käärme. Toi ACOn tuote on ihanan kevyttä ja ohutta.

Iltasin laitan vielä Skin Doctorsin silmänympärysvoidetta.

Laitan nykyään ehkä kerran viikossa naamioita, tässä joitakin mitä multa nyt löytyy hyllystä.
Freemanin savinaamiot on ihania, sitten tollasia yksittäisiä jotain ihanalta kuulostavia tulee välillä ostettua. Sitten on tommonen kosteuttavakin Freemanin naamio ja kalvomaiseksi kuivuva naamio ja yönaamio. Sheet maskeista tykkään ihan sairaan paljon mut en ymmärrä miksei niitä meinaa löytyä täältä mistään?! Vai löytyykö mutta mä en vaan nää?

Suihkussa kuorin ruumiin ihoo ehkä kertaalleen viikossa, siihen mulla on tällä hetkellä myös Freemanin tuote - koska ne nyt vaan on parhaita :D

Ja kuten kaikki tietää niin oon ihan friikkinä noihin suihkugeeleihin, mutta nyt oon niitä pystyny vähentään aika tehokkaasti ja projekti on vielä käynnissä. Eli koitan olla ostamatta uusia hetkeen. Tässä pari ylilempparia.

Ihorasvojen kanssa ollu sama juttu ja niitä ei enää jäljellä ookkaan kun ihan pari kappaletta. Seuraavaks ajattelin ostaa sitä sumutettavaa suklaantuoksusta Vaselinea koska se on iha sairaan hyvän tuoksusta ja kun oon sitä testannu niin oon ollu aika vakuuttunu :D

Ja pakko vielä lisätä loppuun nää ihanista ihanimmat The Face Shopin käsirasvat mitkä hamstrasin syksyllä ulkomailta! :D Sen lisäks että nää on ihanan näkösiä ja tuoksusia niin nää on vaan ihan sairaa hyviä käsirasvojakin.

Onko teillä jotain samoja tuotteita käytössä?
Entä mitä tuotteita ite käytätte - saisinko vaikka hyviä vinkkejä mitä ostaa seuraavaksi? ;)
Haluatteko jostain kuulla tarkemmin?

14 kommenttia :

  1. Haha, pakko kommentoida tuohon suihkugeeli hommaan. :D Ite kävin just varastoja läpi ja mulla on avonin kuus settiä suihkugeeli ja rasva, joten pitänee nyt olla hetki ostamatta lisää ja käyttää noi loppuun. :D Tosin on mulla meikinpooistoaineita myös usiampi purkki, kun aina ajattelee että yks pitää vähintään olla jemmassa, mut jostain syystä niitä on vähä enemmän..Vaa pitää nyt oikiasti käyttää noi varastot tyhjäksi ja sitte ostella vasta lisää, hyvä uuden vuoden lupaus! :)

    -M-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe joo hyvä uudenvuoden lupaus nimenomaan! Kiva on kyllä pitää aina varastossa jotain mutta sit alkaa ittee aina ahdistaan ku huomaa että kaapit pursuaa tavaraa :,3

      Poista
  2. Toi ananaskuorinta on ihan paras! Tuoksuu ihan tuoreelle ananakselle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tuoksuu <3____<3 se on niin ihanaa <3

      Poista
  3. Mitä eikö mainokset oo totta, ei äiti kertonu.
    Ei se naamasta irtoava mitään nahkaa oo vaan kuivunut tali yms. ihon omista rasvoista ja kuolleista bakteereista muodostunutta "karstaa" tai miksiköhän sitä sanotaan. Itellä sama ongelma, johon käytän Orionin rasvoja kun ne ei haise ja on muutenkin hyvä sarja tosi rasvasista kosteuttaviin omien tuntemusten mukaan vaihdellen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se kuule ihan kuivaa ihoo vaan on mitä tästä naamasta välillä lähtee :/ Saman lailla kun rohtuneista huulistakin ;< Mut tätä on vaan yleensä just talvisin eikä sillonkaan usein :3

      Poista
  4. Mulla on käytössä myös tuo Acon kasvovoide! On kyllä muuten tosi söpöjä nuo käsirasvat :)

    http://minttusblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyl hyvää 'vaikka' tulikin LivBoxista, sieltä ei koskaan tullu mitään erityisen kivaa kun sitä kolme boksia tilasin :D Toi oli mun suosikki :)

      Poista
  5. Ootko ikinä huolissaan siitä kemikaalien määrästä mitä noissa kaikissa on? Kun hajusteet yms toimii kuitenkin hormonien tavoin elimistössä, ja kaikki menee ihon läpi verenkiertoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No suoraansanottuna en oo koskaan sen kummemmin edes miettinyt asiaa eli en ole :,3

      Poista
  6. Oon ihan samaa mieltä tuosta misellivedestä, en ymmärrä sitä hypetystä nyt kun on tuota kokeillut. Valitettavasti mainosten uhreja tässä ollaan... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaha :D Joo, mainosten uhreja nimenomaan! :D <3 Ihanaa kuulla että muillekin käy samoin välillä! :D

      Poista
  7. Kiva ja monipuolinen postaus:) mut vähän hassu toi 'kuorin ruumiin ihon' eikös ruumiilla tarkoteta kuollutta ihmistä? anteeks alko vaa häiritteen:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haaahahhah voi olla XD En osannu kirjottaa oikein mitä tarkotin xD Kiva jos pidit postauksesta :)

      Poista