sunnuntaina, joulukuuta 13, 2015

Mun joululahjatoiveet

Nii mitä mä sit haluan joululahjaks?

Hankala kysymys, koska musta tuntuu et mul on jo kaikkee.
Tai mitä ei oo niin ostan sitte itte jos koen hirveesti tarvitsevani.

Tässä nyt kuitenkin esimerkkejä, millä mua vois ilahduttaa.

- Hajuvesi. Ei välttämättä kuitenkaan toi kuvassa oleva, joku muukin käy :) Niitä kuitenkin tulee aina käytettyä ja niihin liittyy jotain muistoja, joko antajasta tai sitten ajan myötä tilanteista missä sitä on käyttänyt jne. Mulla ainakin näin. Mun hajuhermoja hivelee esimerkiks vanilja, suklaa, toffee, puuteri..... No tykkään niin monista, että hankala selittää :D Yllätä!

- Louis Vuittonin monogrammishaali taas, täähän on ollu varmaa vuosia jo mulla listalla :D Tai periaatteessa mikä tahansa muukin huivi käy, huivit on ihania. Mitä isompi ja pehmeempi, sitä ihanampi eikä värilläkään niin väliä!

-  Koruja. Esim Hermes tai Cartier ei ois huono. 

- Uus iPhone, muuta merkkiä en suostu edes harkitsemaan.

- Raha ja lahjakortit on aina tervetulleita, kaupallakaan ei oo niin väliä, käytettyä tulee aina :D

- Kosmetiikkaa ja varsinkin hiustenhoitotuotteita mulle saa antaa niin paljon kun pystyy :,3

- Jos ei muuhun riitä mielikuvitus niin timantit käy paremman puutteessa :3


Ei tarvi ottaa vakavasti tätä listaa :D Oikeesti en tarvi mitään ja oon tosi ilahtunu jo jos saan tyylii yhtään mitään lahjaa tänä vuonna, koska en ees vietä joulua perheen kanssa.

Mitäs te toivotte joululahjaksi?

6 kommenttia :

  1. Jotain tarpeellista kuten pidempi objektiivi kameraan, kameraan uusi muistikortti, uusi auto jne.. Toki noi on sellaisia juttuja mitkä pitää itse hankkia, mutta ainahan saa toivoa ja haaveilla. Pienempiä juttuja löytyy myös kuten patakinnas, (miehen äiti teki meille itse patalapun, mutta itse tykkään käyttää patakintaita enemmän) jotain keittiöjuttuja, lahjakortti olisi myös kiva vaikka teatteriin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unohdin mun listasta Cajonrummun eli laatikkorummun. Joskus tuli mieleen, että sellainen olisi ihan pakko saada. Mun isä on välillä kysellyt multa mitä hän voisi tehdä lahjaksi ja viimeksi mainitsin ton rummun :).

      Poista
    2. Juu aina saa haaveilla :,3 En oo tollasesta rummusta kuullukkaan, mutta kuulostaa ihan mielenkiintoselta! :)

      Poista
  2. missä vietät joulun ja kenen kanssa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täälläkin listassa olis uus iphone. Pitää varmaan ite ostaa :D oon jo pitkäääään harkutsenu

      Poista