lauantaina, joulukuuta 05, 2015

Mun koti videolla

Oon tehnyt kämppäpostauksen mun nykyisestä kodista jo aikoja sitten ja se löytyy täältä jos jotakuta huvittaa katsoa mielummin kuvia kuin videota :3 Koska mulla on parista aikasemmasta kodista videollakin esittelyt niin oli ihan kiva tehdä tästäkin - jää ainakin jotain sitten muistoksi. Perus kotivideoita :D

Pahoittelen tosiaan tota mun lookkia, olin aika vasta herännyt ja mulla sattu oleen joku ihme reaktio silmäluomissa jonka takia ne oli tosi kuivat, kirvelevät, punaset ja turvonneet niin en ees uskaltanu laittaa meikkiä :( Aattelin et ei sitä videolta huomaa mut kyllähän sen näkee :D No, välillä näinkin, näättepähän sitä luonnollista minuakin :D
Mitäs tykkäsitte videosta/kämpästä? :)

22 kommenttia :

  1. mulla ei ainakaan näy video :( ei näy ollenkaan edes sitä videon ruutua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on nyt korjattu mutta näkihän sen youtubesta :)

      Poista
  2. Joo siinä näky olevan joku ongelma mulla mutta YouTubestahan sen näppärinä osasitte käydä kattomassa vai mitä? :,3

    VastaaPoista
  3. Noi keittiö ja suihkukoppi on jotain ihan jäätäviä :D. Ennen kun asuin kerrostalossa, itellä oli kyllä laatikoita ja säilytystilaa tosi kivasti, mutta laskutilaa ei juurikaan. Ja oikeastaan ainoassa laskutilassa oli mikro. Itse kyllä kaipaan jotain paikkaa missä voi esim. pilkkoa vihanneksia tai leipoa.

    Nykyään on aika iso keittiö, sen ulkonäkö ei miellytä yhtään ja vaikka säilytystilaa on jonkin verran, osa hyllyistä on mulle ihan liian korkealla ja yksi kaappi on tyhmästi sellaisella nurkassa etten yllä siihen oikeastaan ollenkaan. Mä haluaisin semmosen "ulosvedettävän" kaapin pitkänä. Ainakin apteekkarin kaappi -nimellä noita löytyy netistä. Meillä on sellainen yksi pienempi missä on kattilat/pannut ja kannet. Haluaisin noita pidempiä ehkä pari, toisen kattiloille jne.. ja toisen kuiva-aineille tai leivontatarvikkeille. Tossa on linkkikin, mutta itse ajattelin vähän isompaa että pannut mahtuis: http://www.kalustetukku.fi/wp-content/uploads/2012/02/HSA.jpg

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo :D Paitti toi keittiö ei mua haittaa, edellisessä kämpässäkin se oli eteisessä XD Ite kun en harrasta mitää ruuanlaittoo tai sellasta :) Isompi ois kuitenki tietty plussaa :D Kerran näin yhden kämpän jossa oli suihkukoppi olkkarissa. Siis kyllä, sellanen läpinäkyvä suihkukoppi :D

      Tollanen kaappi oiskin hieno :)

      Poista
  4. mulla näkyi kyllä. hyvä video, lisää näitä! oot koko ajan luontevampi! kaunis koti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä jos näkyi ja kiitos! :) Tullu vähä harjotusta :D

      Poista
  5. Oliko se pelottava peileissä vilahtanut kalpea hahmo jonku tuberkuloosiin ammoin kuolleen aikaisemman asukkaan haamu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli muinainen uljas herttuatar!

      Poista
    2. Eiku mä tarkotin sitä toista, sitä hirviön näköstä

      Poista
    3. Se oli sun oman köyhän mielikuvitukses tuotetta ;)

      Poista
  6. Aika kammottavassa kunnossa toi koko asunto, mutta onneks oot saanut sisustuksella siitä siedettävän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jaa, oon ihan henkilökohtasestikkin nähny kymmeniä paskemmassa kunnossa olevia kämppiä, tää ei oo ees heikon puolella vielä :D Ja kun omat tavarat saa järjestykseen niin sietää kamalampaakin asuntoa :,3

      Poista
  7. Kuinka paljon sulla on vuokra? :)

    VastaaPoista
  8. Mistä toi lattialla oleva pallolamppu on ? Ihana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Innosolin kirkasvalolaite :) -> https://www.sokos.fi/fi/sokos/innosol-rondo-kirkasvalolaite

      Poista