tiistaina, joulukuuta 22, 2015

Subscribe me on YouTube ja sorit :D

Niin siinä siis kävi tänäkin vuonna että vaikka hyvissä ajoin alotin vääntään noita toivepostauksia niin ei ehtinyt kaikki valmiiksi :D Elikkäs tälle ja huomiselle päivälle siis :"3 Tästä olen syvästi pahoillaan ja toteutan niitä sitten taas vähän jälkijunassa.
 
Tänään jätän tänne vaan pyynnön että käykää tilaamassa mun YOUTUBE kanava, sillon pääsette jatkossa heti näkeen uudet videot ennen kun ehdin ne tänne blogin puolelle tai Blogin FACEBOOK -sivulle julkaiseen.
 
Mä lähden ylihuomenna elikkäs jouluaattona sinne matkalle ja matkan aikana en oo varma tuleeko postauksia vai ei - konetta en ota mukaan mutta voi olla et ehdin jotakin ajastaan tai sitten iPadilla siellä taiteilen. Lisäks niinku oon sanonu nii blogi alkaa todennäkösesti enemmän siirtyyn tonne YouTuben puolelle ja jos teillä on jotain videotoiveita niin saatte niitä esittää! Talviaika on hankalaa kun mulla ei oo kunnon valaistuksia ja noin pieneen kämppään en voi oikein pysty mitään härveleitä asenteleenkaan, mutta mul on kokoajan mielessä jo uusia videojuttuja kun edellisiä saan ees kuvattua :D Loppuviikosta tulee taas uus video - superkimaltavaan hopeiseen uudenvuodenmeikkiin, sitten se perinteinen 'kysely' menneestä vuodesta ja tän vuoden asut koottuna samaan postaukseen. Sit taas vähä meikkivideoo - tällä kertaa ihan erityyppiseen juttuun joka on ehkä vähä läppä :D Tän kuun loppuneet tuotteet tulee todennäkösesti tosi myöhässä tai sitten osan siirrän seuraavaan. Pitää kattoo.
 
Ihme selittelypostaus mutta pointti oli siis että käykää subbaamassa mun YouTube -kanavaa joka on siis sillä erittäin helposti selitettävissä olevalla nimellä löytyvissä täältä:



Pitäs vaihtaa mut en tiiä jaksanko tai osaanko :D

4 kommenttia :

  1. Moikka. Haluaisin tietää mitä teet ammatiksesi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kai pari kertaa täällä kertonu mut en jaksa enää :)

      Poista
  2. Lamppuja saa kaupasta ja lisä se on pienikin lisä, kyllä varsinkin jo tavallisissa halogeeneissa tehoa löytyy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta kun ei oo oikein tilaa asetella niitä mihinkään :/

      Poista