lauantaina, maaliskuuta 05, 2016

Helmikuun loppuneet tuotteet

17 kommenttia :

  1. Kivasti loppuneita ja mulla ois taas kasa kuvattavana.Täytyy koittaa saada piakoin enne ku seckasvaa liian suureksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheheh joo! :D Mun mielest tää on kiva tehä kerran kuussa! :P Välillä tekis mieli tehä useemminkin ettei tulis niin pitkiä juttuja kun ois hirveesti sanottavaa monestakin tuotteesta! :)

      Poista
    2. Mie teen aina silloin tällöin ku kasaantunu enempi en uskalla kuukausittain ku muutenkaan ei aika riitä vauvanhoidon ohella kaikkeen

      Poista
  2. Mäkin tein just loppuneet tuotteet -postauksen, lähinnä taas suihkussa käytettäviä juttuja mutta pari muutakin. En (omasta mielestä) edes omista ihan hirveästi purkkeja, mutta silti niitä jonkun verran kaapissa on.

    Esimerkiksi tänään löysin jonkun joulun tuoksuisen suihkusaippuan joka on jo vuosia ollut kaapissa. Oon vissiin ton saanut joskus joululahjaksi ja laittanut kaappiin, kun en hirveästi mitään hajustettuja juttuja käytä. Ei oo tullut laitettua eteenpäinkään :D. Haistoin tota ja on aika tymäkkä haju. Jos ois kylpyamme, tota vois ehkä käyttää kylpyvaahtona.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe :D Toi on just mullakin projektina et käyttää noita tuolta kaapista lojumasta ennenku ostaisi uusia :) Pitääkin käydä tsekkaan sun loppuneet! Voisitko säkin käyttää tota suihkusaippuaa käsisaippuan sijaan että sillain tulisi käytettyä? :)

      Poista
  3. Cutrin on vieläpä kotimainen! En tiedä, miten se muilla vaikuttaa, mutta ite tykkään ostaa suomalaista, jos sellainen löytyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään kyllä jos on kotimaisia vaihtoehtoja :)) Ehkä kyllä enimmäkseen ruoka-asioissa mutta toisaalta on se muissakin jutuissa tärkeää suosia suomalaista :)

      Poista
  4. Miks leikkaat näitä videoita noin hirveästi? Videon alkuun se toimi, mutta jatkuva katkonaisuus kyllä pistää häiritsemään."Tää oli normaalina (leikkaus) hoitoaineena (leikkaus) tosi hyvää.." Ihan näin katsojan näkökulmasta vinkkinä.
    Näiden videoiden ideasta tykkään kyllä muuten tosi paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun oli pakko kun rupes vituttaan kun hoin joka välissä "niinku" :DDDDD Se ahdisti mua niin paljon et jouduin lekkaan tosi paljon pätkiä pois :D

      Poista
  5. Tosta seerumista oonkin aikaisemminkin maininnut samaa kun säkin, että se ei oo sellanen öljymäinen. Tuntuu, että se alkaa valua otsalle ja on aika viileä. Mulla on edelleen yksi purkki sitä jossain, kun en oo muistanut käyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe joo just sellasta, viileetä nestettä :D Aijaa sun pitää ottaa käyttöön!! :D

      Poista
  6. Heippa, suosittelin sulle sillon sitä eyelineria ebaysta, mitä mieltä olit? Pakko kysyä kun itse koin sen niin rakkaudeksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itseasiassa oon tekemässä pian postausta ebay ostoksista ja siitäkin aioin mainita siinä :D Se on ihan sairaan hyvä!!! :D Tosi hyvä löytö, kiitos vinkistä!!! :D

      Poista
  7. Sori kun on hieman offtopic, mutta osaisitko suositella jotain hyviä ja kohtuuhintaisia meikkisiveltimiä? Meikannut olen jo pitkään, mutta olen ihan uuno sivellinasioissa :D ja sulla kun noita siveltimiä löytyy jos jonkinmoista, niin ajattelinpa tulla kysymään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Essencen siveltimet on edullisia ja tosi hyviä ainakin! Sitten ite oon tilannu eBaysta paljon ihan halpiksia. Osa on hyviä, osa ei :D Niistä on paha sanoo ennen kun niihin pääsee käsiksi :D Real Techniquesin on hyviä mutta niistäkin osa aika kalliita. Siis mun mielestä kohtuuhinta on sellanen 3e kappale max XD Siks tilailen eBay :) Sit jotku H&M ja ne Duroy vai mikä onkaan niin on ollu ihan jees :)

      Poista
  8. Hei! Oon ymmärtäny et peset meikkisiveltimiä Marseille-saippualla. Nyt seuraa tyhmä kysymys: mitä sä teet sille märälle saippualle lopuksi?? :DDD oon varmaan käyttänyt nestesaippuaa liian kauan mut tajusin et en osaa käsitellä enää palasaippuaa kun sellasen tossa hankin hiljakkoin nimenomaan siveltimille. Laittaako normaalit ihmiset ne vaan johonkin saippuavadille? en haluis pitää sitä mitenkään esillä kuitenkaan ku käytän sitä vaan tohon tarkoitukseen. Vitsi tää elämä on rankkaa ja hankalaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahah mä teen sillee et laitan sen sit vaan lavuaarin reunalle tai saippualautaselle kuivuun ja kun se on kuiva niin siirrän sen kylppärin kaappiin! :D Tietty parempi voisi olla jos se ois jossakin rasiassa tai pussissa, mutta eipä se kuivana tuolla kaapissa mitään sotke! :)

      Poista