sunnuntaina, maaliskuuta 13, 2016

Hiusväreistä


Aika pitkä video, kuka jaksoi katsoa :D

8 kommenttia :

  1. Jaksoin katsoa! Ei tuntunut edes pitkältä, sua on kiva katsoa/kuunnella. ☺ Itse en voi kauheasti kertoa mitään hiustenvärjäyskokemuksia, kun pari kertaa vain laittanut raitoja. Sikäli onnellisessa asemassa olen kun luonnostaan löytyy tummanruskea tukka. Enkä enää erehdy edes niihin raitoihin. 😅

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha kiitos, vähä ihana :,3 Ihana kuulla et joillain on vielä ihan oma väri kun tuntuu et ihan kaikki värjää hiuksiaan nykyään! :)

      Poista
  2. Noi kaikki pinkit oli kyllä tosi ihanan värisiä, tykkäsin myös siitä ruskeesta, oisko ollut kohdassa 15:06.

    Vaikka itelläkin on ollut jonkun verran eri värejä päässä, en siltikään oo ihan kauheesti värjäillyt. Lähinnä oon sitten oman värin antanut kasvaa ja jossain vaiheessa taas värjännyt.

    Ekan kerran värjäiltiin äitin kanssa joskus ala-asteella punaiseksi, yläasteella mulla oli varmaan välillä ihan oma väri, välillä punaista ja ruskeaa, ysillä (-98) värjäsin blondiksi ja ne oli ihan järkyttävät, semmoset kananmunan keltaiset. Toisen kerran värjäsin blondiksi -01 kesällä, mutta kun oma väri on tummanruskea niin enhän mä sitä tyveä jaksanut värjäillä.

    Aikuisiällä on ollut lähinnä mustaa ja punaista, välillä mustaa jossa etuhiuksissa punaisia tai pinkkejä raitoja. Pinkin piti olla violetti, mutta pinkkihän siitä tuli. Jossain vaiheessa se tietty lähti ja olikin blondeja raitoja ja ne taas ei passannut mun mielestä yhtään mustan kanssa joten taisin värjätä kokonaan mustaksi.

    Nuorempana mun mutsi värjäs aina mun hiukset, samoin vielä kun olin jo muuttanut pois kotoa, mutta asuin vielä kuitenkin lähempänä. Nykyään asun noin 400km päässä kotiseudusta, niin mies on värjännyt mun hiukset kerran :D. Ei enää suostunut värjäämään vaikka ei se huono ollut. Lähinnä oon sitten käynyt kampaajalla, kun en oo tykännyt itse värjätä ja on tuntunut, että se on jotenkin niin hiton vaikeeta.

    Viimeksi (1,5v sitten) mun hiukset värjättiin oranssilla, mutta enemmän ne oli punaiset. Viime syksynä leikkasin sen värjätyn osan pois ja tietty mun hiuksista tuli ihan kauheet. Nyt oon sitten yrittänyt kasvattaa, että kehtaa mennä kampaajalle leikkauttamaan :D. Mies on leikannut kerran mun hiukset ja sit pitikin mennä naapurin kotikampaamoon tasoittamaan :D. Oon mä sille kyllä sanonut, että voit sä uudelleen leikatakin, muttei oo suostunut :D. Nuorena leikkasin hiukset usein itse, nykyään ei oo enää oikein uskaltanut ennen viime syksyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikähän siinä on et kaikki haluaa aina ekana joskus ala-asteella punaset! :D Ihana kuulla et säkin! :D

      Hauskoja noi sun hiustarinat! :D Kiva kuulla muidenkin hiusmenneisyydestä! :D <3

      Poista
  3. Minun hiusten värjäyshistoria alkoi ala-asteen ensimmäisiltä luokilta, kun otettiin äidin kanssa aina samanvärisiä sinisiä/punaisia/oransseja jne raitoja ja sitten kaikki ihasteli kun oltiin niin söpö pari (ollaan hyvin samannäköisiä) :D

    Olen värjännyt hiuksia oikeastaan kaikella paitsi mustalla, oma väri blondi. Pisimpään kesti tummansininen 1,5v. lukiossa, se pysyi tosi hyvin minun hiuksissa toisin kuin punainen. Lempinimi oli smurffi tuolloin :D
    Tyvikasvuni on ollut aina ihan kaljun näköinen, niin päätin lukion lopussa kasvattaa oman värin esiin, ja se onkin tosi sopiva, ei ole tullut värjättyä enää 7 vuoteen :)

    Vähän ikävä sitä tunnetta, kun lähtee luottokampaajalta taas jonkun uuden ja päheän hiusmallin kanssa, mutta on tässä säästänyt rahaa ihan perkeleesti kun katkaisi hiustenlaittokierteen ja ehkä kehokin säästynyt myrkkykuormalta :P Hiuslaatuni on superliukas ja värjäys on aiemmin tuonut siihen ryhtiä, jossain vaiheessa löysin kuivashampoon ja se onkin tuonut ratkaisun tähänkin ongelmaan.

    VastaaPoista
  4. Heippa, tää nyt ei mitenkään liity videoon tai tukkaväreihin, mut kysyisin että ootko koskaan käyttänyt Kat Von D -meikkejä tai onko aikomusta joskus kokeilla? :) Ja mistä yleensä ostat kosmetiikkasi, vai onko edes mitään vakipaikkaa jne.

    VastaaPoista
  5. Sulla on jotenki tosi miellyttävä puhetyyli ja ääni yms, hyvin jaksaa kattoa vaikka kuinka pitkiä videoita sulta :) noi hattaran väriset oli ihanimmat ehkä mut kaikki kyllä sopii hyvin sulle

    VastaaPoista
  6. Mulla oli kans ekana hiusvärinä punanen, kun ala-asteella ekan kerran sain värjätä. Äiti värjäs punaseks hiuksiaan ja mä sain niistä sit jämät :D Pitkään ollu erilaisia blondeja, kunnes kerran päätin haluta vähän rusehtavampaa enkä tajunnu et jos kylmään blondiin lykkää lämpimän ruskeen tukasta tulee hiirenharmaa xD No siitäpä värjäiltiin hetki punaruskeella, josta siirryin tummempaan ruskeeseen ja lähes mustaan. Välillä pidin pidennyksiä ja välillä olin sit ilman. Kaks vuotta sitten lopetin värjäämisen ihan seinään ja annoin tän mustanruskeen kasvaa pois. Yllättävän helppo prosessi ollu, vaikka alottaessa pelkäsin et kyllästyn ennen puoltaväliä. Nyt on latvoissa enää aavistus sitä tummaa joka haalistunu semi vaaleeks punaruskeeks. Nyt toivon et pitäydyn värjäämättömyydessä ja annan tukalle aikaa :D Kampaajalla oon käyny vissiin viimeks 4vuotta sit. Yleensä saksin tukkaani itte

    VastaaPoista