sunnuntaina, heinäkuuta 03, 2016

Tampereen reissulla Omenahotellissa

Sain tuossa keväämmällä jo yhteistyöpyynnön Omenahotelsilta ja koska mulla oli jo sopivasti tiedossa reissu Tampereelle niin lähdin tosi mielelläni mukaan diiliin. 

Olin siis ostanut mulle ja mun miehelle liput South Park -festareille Tampereelle kun siellä oli esim Bullet for my Valentine, joka on yks hänen lempibändeistä ja tietty sit siinä samalla oli hyvä poiketa näkeen pitkästä aikaa mun perhettä, joka on aina aikamoinen prosessi kun porukat on eronnut (onneks asuu aika lähekkäin) ja lisäks mun isoisä asuu keskustassa ja on niin vanha että hänen on tosi vaikee liikkua niin on useempia paikkoja missä pitäs vierailla ja siinä menee sit aina koko viikonloppu. 

Tästä on aikaa jo muutama viikko ja olin tossa kesälomalla justiinsa ja niinkun aina, loman jälkeen on ollut hirveen hankala päästä takas normaaliin arkeen. Töiden kanssa sinällään ei oo mitään ongelmaa, sinne kun astuu niin unohtaa koskaan lomalla olleensakkaan ja siihen pääsee heti sisään, mutta kaikki muu sitten tuntuu jotenkin ihan ylitsepääsemättömän vaikeelta, kuten tietokoneen avaaminen, mailien lukeminen, kodinhoito ja sen sellanen :D 

Nyt alan olla taas elävien kirjoissa ja tässä tosiaan videonpätkä jonka tuolla hotellissa kuvasin.


Jatkossa videoita taas normaaliin tapaan suunnilleen kerran viikossa! :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti