sunnuntaina, syyskuuta 25, 2016

20 faktaa minusta



12 kommenttia :

  1. oot menny naimisiin? kerro lisää!

    VastaaPoista
  2. Haha tää oli ihan huippu!!!
    Mut toi pyörällä ajamattomuus on jo vähä outoo! 😂🙈
    Miiu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei oo tullu ajettua kun ei oo polkupyörää :,3

      Poista
  3. Mä ajoin tänä kesänä fillarilla ekaa kertaa varmaan 7-8 vuoteen ja se oli oikeesti ihan superpelottavaa. Aluksi tuntu, että enhän mä enää osaa ajaa fillarilla ollenkaan, mutta onneksi siihen tottu nopeesti. Ostin ton fillarin, kun asuin Tampereella 2008 ja tarvitsin sitä työmatkoihin. Jostain syystä ei vaan ollut tullut käytettyä sitä sen jälkeen. Aluksi tuntui, että enhän mä jaksa polkea ollenkaan, mutta jo kolmannella kerralla meni helposti joku 20km :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla oli kanssa 2008/2009 Hämeenlinnassa Jopo, mutta lainasin sitä "kaverille" ja se pöllittiin siltä, mitään korvausta en saanu :( Välillä oon miettinyt että pyörä voisi olla kiva mutta sit toisaalta en tiedä miten sillä uskaltais täälläkään ajella pitkin autoteitä xD

      Poista
  4. Vuosia sun blogia seuranneena niin nää oli kaikki uutta tietoa leijonakuningas-kokoelmaa ja naimisiin menoa lukuun ottamatta :D Tosi kivoja faktoja! On aina kiva tietää vähän randomimpia juttuja ihmisistä eikä sitä ainaista "Rakastan kesää. Silmäni ovat vihreät. Mulla on kissa." -perusfatkasettiä.

    Ja paljon onnea 28 vuotiaalle näin jälkikäteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä oon samaa mieltä kyl tosta et ei oo oikeest mitää tylsempää ku joku "lempiruokani on makaroonilaatikko" -setti. Kestikin aika kauan miettiä näitä ja joitain kohtia sieltä sit muuttelinki useempaan kertaan ettei tulis iha lame ass faktoja.

      Ja kiitoksia, vaikka on tosta synttäristäkin itseasias jo 2 kuukautta, menee nii sairaan nopee aika xD

      Poista
  5. Myöhästyneet onnittelut synttärisankarille mieki täytin vähän aika sit aivan liian paljon =)
    Täh oot jo naimisissa onnea siitäkin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos! Oli ne synttärit jo kesällä, aika menee vaan niin hirveen nopeesi ettei meinaa pysyä perässä :O Ja juu kesällä menin naimisiin, en oo vaan puhunut täällä mitään! :D

      Poista