maanantaina, lokakuuta 03, 2016

Ebay löytöjä #3


Mitäs te ootte shoppaillut viimeks ebaysta?

10 kommenttia :

  1. "Pukeuduitko pinkkiin vaikkei ole perjantai" eli iloista kansainvälistä MeanGirls-päivää!! Oletko oman elämäsi Cady vai Regina ja onko IsoO Karen vai Gretchen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai oisko se päivä ollu tänää :((((( En muista ikinä millon se on nii missasin, oli mustaa valkosta ja vihreetä pääl ;( Mä oon Regina George.

      Poista
  2. Mäki sorruin ton saman kylie setin tilaamaan ja sama sävy. Sävy kyl ei vastannu yhtään sitä mitä odotin..eipä mikään ylläri kyl :´D tulipa kokeiltua ja laatu oli kans huono. Tosin ei ole myöskään kokemusta siitä aidosta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha joo sama :D Ois kyl kiva testata aitoo et mite paljon ne eroo toisistaan :)

      Poista
  3. Mitä on huulissa tässä? :D halloween krääsää on tulossa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyxin niitä lingerie sävy Embellishment :"3 Mun suosikki!

      Poista
  4. Kivoja ostoksia ja tykkään videoista

    VastaaPoista
  5. Mulla on niitä aitoja kylien meikkejä. Ne huulimeikit on kyl tosi hyviä! Ja pysyy pitkään ja tosi kivoja sävyjä. Kalliiksi tuli kun Amerikasta tilasin enempi kerralla, veroja sai huolella maksaa 🙈😂
    Miiu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haluaisin kans niit aitoja mut ei just millää viitti ku ne on muutenkin kalliita ja sit verot :((( Yritän aina kattella instas @dupethat jos niillä ois vinkkejä jostain hyvistä dupeista, hyvä instatili muuten kannattaa kyl seurailla :)

      Poista