maanantaina, marraskuuta 21, 2016

Ebayhullu taas vauhdissa, löytöjä #4

Eli sitä samaa kun aina, en nyt voi malttaa kun oon shoppaillu nii paljon. 


Laitan varmaan torstaina yhden meikkitutorialin jonka postaamista oon vältelly koska siitä tuli oikeesti paska :( Pitäny jo kuukauden uppaa se mut siin on kaikki vialla: valaistus, tyvikasvu, huono iho, huonosti leikattu video ja totaalijäätymistä..... No ehkä te kestätte jos yks vähä huonompi video tulee väliin, koska ite meikki siinä on kiva? :)

Mitä te ootte shoppaillu Ebaysta viimeaikoina? 
Onko shoppailuvinkkejä antaa? :D

18 kommenttia :

  1. Voi venäjä sä oot pöljä! Tuli ihan ikävä <3

    VastaaPoista
  2. Olipa hassuja löytöjä:)Mitä siis se laukun sisälle laitettava pussukka juttu maksoi,en ainakaan kuullut sun sanovan hintaa ??En ole oikein muutenkaan perehtynyt e-bay ostoksiin.Odotatko sä vaan kiltisti 2kk jotain juttuja etkä ihmettele missä ne viipyy ja että tuleeko ne lainkaan.Siis onhan se tietty jos vaan dollarin tai euron maksaa niin ei kai siinä ihan paniikkiin mene,jos miettii,että entäs jos ei saavu ikinä...mut silti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en muista mitä se käsilaukkuorganisoija(? XD) makso, oisko ollu jotakin 3€ luokkaa tai halvempikin, ei ainakaan sen puoleen huolta että mitään kallista ostaisin - mun mielest joku 4e on jo kallis ja harkitten tarkkaan tarviinko xD Mä yleensä laitan siinä vaiheessa jos on joku 40 päivää kestäny toimitus (tai jos niissä on estimated arrival time niin 10 päivää sen päätyttyä) viestiä että haluan hyvitystä. Tosi harvoin joutuu niin tekeen ja sit just kun mun ostokset sieltä nyt on pääsääntösesti jotain alle kympin luokkaa niin ei hirvee menetys :)

      Poista
  3. Mulla on toi handbag organiser! Tosin pienemmässä koossa. Ehjänä on pysynyt, mutta on tuntunut vähän löystyvän ja ehkä "menettävän muotoaan" käytössä :) Mutta kun ei raaskinut heti ostaa sitä sellasta aitoa (InSjö?), joka olis maksanut hurjasti enemmän! Ajaa kuitenkin asiansa ja laukku pysyy järjestyksessä, kaikki ei vaa tipu sinne pohjalle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkään en viitti sellaseen 'aitoon' panostaa kun en tiedä onko se oikeesti mulle tarpeellinen mut voisin sanoo et kyl toi on vähän elämää helpottanu..... paitsi tällä hetkellä on hirvee kaaos käynnissä taas laukun sisällä et pitäs vähä järjestellä :D Mutta voihan tohon tosiaan kaikkee muutakin säilöö jos ei sit laukun sisällä käyttäisikään! :) Miksei vaikka laatikoston sisällä luomassa järjestystä?! :)

      Poista
  4. Siis story of my Life! Ainakin ton valaistuksen kanssa, nyt kun päivänvaloa on niin vähän ja joutuu keinovalossa kuvaa ni ei näytä omaan silmään hyvältä videot ollenkaan, mulla on joku neljä videoo kuvattuna mut valaistuksen takia ei inspais laittaa niitä ollenkaan.... Ostin tommosen kirkas valolampun mis oli vissiin hitusen alle 1000 lumenia mut silti sais olla kirkkaampi ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on kans sellanen kirkasvalolamppu mutta se ei sit synkkaa jotenkaan ton rengasvalon kanssa ja lisäks siitä tulee oudot varjot :( Siks koitan aina viikonloppupäivinä mahdollisimman paljon saada aikaseks mut nyt ei oo siihenkään ollu mahiksia ku kaikkee muuta menoo. Haluaisin sellaset kunnon valosetit mutta ei oikein mahdu kämppään ja oma hommansa sit asettelussa jos niitä säilöiskin vaan jossain 'piilossa' :/

      Poista
    2. Mä oon kanssa haaveillut kunnon valosetistä mutta tila on kyllä ongelma... Oon koittanut googlailla mahdollisimman hyvää ja vähän tilaa vievää valosettiä mutta aika huonoin tuloksin. Toivon että kun toi uusi kamera tulee niin se jotenkin ihmeellisesti korjais ton valaistus ongelman samalla :D taitaa olla toiveajattelua

      Poista
    3. Jep toi on kyllä hankalaa kun sitten vaikka valot oliskin pienehköt niin tarvii olla telineet niille jotka sit yhtäkkii viekin hirveesti tilaa ja kaikki johdot sun muut ;( Mäkin toivoin että parempi kamera ois auttanu mut ei se sit auttanu kun sellasta käytin, palasin sit takas vanhaan xD

      Poista
    4. Haha :D Tilasin just kaks kameraa kompensoimaan hyvien valojen puutetta... Pitää kattoa kun ne tulee että pitääkö vielä lähtee lamppukaupoille. (Tai asuntokaupoille et saa lamput mahtuu xD)

      Poista
    5. Heh :D Joo ei ne kamerat oikein sitä valaistusta korjaa, ehkä jollain valoherkemmillä objektiiveilla vois jotain tehä mut en ymmärrä kyl niistä oikein ite :D Isompaa kämppää vaan! xD

      Poista
  5. Kivoja löytöjä
    Ja tuossa mun viimesimmät ebay ostokset http://eekunelm.blogspot.fi/2016/10/ebay-ostoksia.html

    Lähinnä tilaan pojalle mutta välillä jotain itellekki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävinkin kattoon, hyviä löytöjä! Saa aina ideoita mitä itse tilaisi lisää! :D

      Poista
  6. Kiitti ideoista! :D mä oon tilannut ebaysta tytölle joulukalenteriin kaikkea krääsää ja tykkää kovasti, tein viime vuonna samanlaisen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan loistava ajatus! Mäkin oon miettinyt sellasta, että jos tilailisi tyyliin nyt tai viimeistään alkuvuodesta jo kaikkia juttuja, koruja ja muuta pikkukrääsää ja tekisi itselle valmiiks joulukalenterin XD Ei enää sit muistais edes mitä on tilannut! :D Tai sitten voisi tehdä kaverille ja antaa pikkujoululahjana ennen joulukuuta! Pitääkin laittaa mietintään! :D

      Poista
    2. Totta! ja kun ei sitä muista tyyliin 2 viikonkaan jälkeen mitä on tilannut, paketti kun tippuu postilaatikkoon niin on jo ehtiny unohtaa mitä tilannu :D

      Poista